  • 1. Data: 2003-03-21 09:13:06
    Temat: swiadectwo niekaralnosci
    Od: aqws <a...@p...onet.pl>

    witam,
    jak wyglada sprawa swidectwa niekaralnosci, czy ten dokument zawiera
    informacje o calym zyciu czlowieka, czy tez odnosci sie tylko do
    jakiegos okresu czasu, np. ostatnich 10 lat
    Co w tym dokumencie figuruje? Dane na temat paragrafu z ktorego ktos byl
    karany, czy tylko informacje o samym fakcie karalnosci?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-21 09:26:17
    Temat: Re: swiadectwo niekaralnosci
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Co w tym dokumencie figuruje? Dane na temat paragrafu z ktorego ktos byl
    > karany, czy tylko informacje o samym fakcie karalnosci?

    Witam!

    1. nie zawiera informacji o calym zyciu czlowieka

    2. w swiadectwie figuruja poszczegolne skazania - jezeli nie zostaly jeszcze
    zatarte. jezeli np. ktos zostal skazany na grzywne to po 5 latach taki
    wpis usuwa sie z rejestru i nie bedzie juz umieszczony w swiadectwie
    dlugosc okresu po ktorym skazanie jest usuwane z rejestru zalezy od
    rodzaju orzeczonej kary

    3. figuruje artykul (niech bedzie paragraf...) ustawy z ktorej ktos zostal
    skazany

    jak byl skazany za zabojstwo to bedzie np. 25 lat z art. 148 KK

    Pozdrawiam, Konrad

  • 3. Data: 2003-03-21 09:33:40
    Od: aqws <a...@p...onet.pl>

    Witam!

> [...]
    > skazany
    >
    > jak byl skazany za zabojstwo to bedzie np. 25 lat z art. 148 KK

    Wielkie dzieki!

    A po jakim okresie zatarciu ulega skazanie za kradziez z wlamaniem.
    Podkreslam ze nie jestem bandyta i zlodziejem, ale kiedys w czasach
    mlodosci po wypiciu winka zdarzylo mi sie rozwalic szybe w kiosku, czyn
    ten zostal zakwalifikowany z cala surowoscia jako kradziez z wlamaniem i
    dostalem za to 0.5 roku w zawieszeniu na 2 lata :-(
    Od tego niecnego czynu minelo juz chyba ze 12 lat.

  • 4. Data: 2003-03-21 09:47:34
    Od: "Grazyna" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "aqws" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > dostalem za to 0.5 roku w zawieszeniu na 2 lata :-(
    > Od tego niecnego czynu minelo juz chyba ze 12 lat.

    To mozesz spac spokojnie, tego niecnego wystepku nie powinno juz byc w
    twojej karcie karnej :)
    Pzdr
    grazyna

  • 5. Data: 2003-03-21 20:07:48
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Grazyna" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    (...)

    > To mozesz spac spokojnie, tego niecnego wystepku nie powinno juz byc w
    > twojej karcie karnej :)
    > Pzdr
    > grazyna

    Zawsze to możesz sprawdzić. Iść do KRK i wziąć zapytanie o karalność własnej
    osoby. Opłata sądowa 50 zł w znaczkach.