  • 1. Data: 2003-03-21 00:34:05
    Temat: Przeniesienie praw autorskich
    Od: "Cray" <c...@o...pl>

    Witam
    Napisalem program komputrowy.... i teraz chcialbym przeniesc prawa utorskie
    do tego programu firmie, ktora zajmie sie jego dalsza sprzedaza. Chce to
    zrobic nieodplatnie (oficjalnie nieodplatnie :-). Z tego co wiem trzeba
    zawrzec pisemna umowe z firma na przeniesienie praw autorskich na ta firme.
    Meritum sprawy:
    - czy w umowie licencyjnej i programie moze znalesc sie moje imie i nazwisko
    jako autora programu, a jako wlasciciela praw autorskich nazwa firmy
    - czy mozna ( i ewentualnie jak to sformulowac) zebym mogl zachowac prawo do
    wykorzystywania zrodel programu
    - czy program moze byc dostarczony w formie kodow zrodlowych do skapilowania
    przez ta firme (jednak z zastrzezeniem ze kody zrodlowe sa wlasnoscia moja,
    a skapilowany program jest wlasnoscia firmy - ona ma prawa autorskie)
    - jesli ktos moze wie to jak wyglada sprawa z podatkami przy takim
    nieodplatnym przekazaniu (niby 0,00zl ale pieron wie co na to US )

    pozdrawiam Cray
    c...@o...pl

  • 2. Data: 2003-03-21 08:58:52
    Temat: Re: Przeniesienie praw autorskich
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Cray" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - jesli ktos moze wie to jak wyglada sprawa z podatkami przy takim
    > nieodplatnym przekazaniu (niby 0,00zl ale pieron wie co na to US )

    Zastanow sie co kombinujesz i PO CO....

    Boguslaw