  • 1. Data: 2004-05-26 07:46:01
    Temat: studia zaoczne a allimenty i renta rodzinna
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    Witam!

    Mam problem bo nie znam sie za bardzo na prawie i mam do Was pytanie
    bo chcialem podjac studia zaoczne czy wtedy nadal bede mogl otzrymywac rente
    rodzinna i alimenty zasadzone przez sad??

    z gory dzieki!

    pozdrawiam
    kolin

  • 2. Data: 2004-05-26 08:02:09
    Temat: Re: studia zaoczne a allimenty i renta rodzinna
    Od: "Tysia" <t...@b...pl>

    Użytkownik "kolin82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam problem bo nie znam sie za bardzo na prawie i mam do Was pytanie
    > bo chcialem podjac studia zaoczne czy wtedy nadal bede mogl otzrymywac
    rente
    > rodzinna i alimenty zasadzone przez sad??

    Wiatm

    Co do renty rodzinnej to na pewno ale musisz byc przed 25 r.z. i dostarczyc
    potem zaswiadczenie do ZUS z uczelni, ze podjales nauke. Podejrzewam, ze z
    alimentami bedzie podobnie ale glowy sobie nie dam uciac.

    Pozdrawiam

    Tysia

  • 3. Data: 2004-05-26 10:34:13
    Od: "Ag@a" <a...@w...pl>

> [...]
    > potem zaswiadczenie do ZUS z uczelni, ze podjales nauke. Podejrzewam, ze z
    > alimentami bedzie podobnie ale glowy sobie nie dam uciac.

    Na alimenty nie masz co liczyc. Jestes w stanie sam zarabiac jesli uczyc się
    zaocznie.
    Pozdrawiam
    Agata

  • 4. Data: 2004-05-26 10:40:05
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    to wiem i wiek sie jak dotad zgadza bo mam 22 latka
    i studiuje dziennie, ale co jak bym chcial kontynuowac nauke ale zaocznie...

    pozdrawiam
    kolin

  • 5. Data: 2004-05-26 13:50:30
    Od: "Tysia" <t...@b...pl>

    > to wiem i wiek sie jak dotad zgadza bo mam 22 latka
    > i studiuje dziennie, ale co jak bym chcial kontynuowac nauke ale
    zaocznie...

    Witam

    To tez Ci sie renta rodzinna nalezy. Wazne jest to, ze sie uczysz. Ja
    wlasnie jestem w takiej sytuacji i nie zadnego problemu. Ja juz obojga
    rodzicow nie mam i panie w zusie "kazaly" mi sie uczyc dopoty, dopoki renta
    mi sie nalezy.

    Pozdrawiam

    Tysia

    P.S. Wazne jest zeby nie bylo przerwy w nauce. , np. konczysz teraz teraz
    rok na ktorym jestes i od nastepnego roku akademickiego przechodzisz na
    system zaoczny. Bo potem sa problemy jak masz przerwe miesiac lub dwa.
    Niczym sie nie martw. Nic nie stracisz z tego tytulu, ze bedziesz sie uczyl
    zaocznie. Ale jesli masz mozliwosc to osobiscie polecam nauke w systemie
    dziennym. Jest duzo latwiej.