  • 1. Data: 2004-05-26 07:43:59
    Temat: Czy Sąd płaci za dojazd?
    Od: "Negatyw" <n...@n...o2.pl>

    Witam
    Sąd Rejonowy w Gdyni, przysłał mi wezwanie na rozprawę w charakterze
    świadka.
    Mieszkam w Poznaniu.
    Czy Sąd zwróci mi koszty dojazdu PKP?
    Jak to się załatwia?

    Negatyw
    n...@n...o2.pl
    -----------------------

  • 2. Data: 2004-05-26 10:07:14
    Temat: Re: Czy Sąd płaci za dojazd?
    Od: "m." <m...@w...pl>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Sąd Rejonowy w Gdyni, przysłał mi wezwanie na rozprawę w charakterze
> [...]

    sprawa cywilna czy karna? jak karna to nie wiem ale przy cywilnej a i
    owszem - masz prawo żądać zwrotu koniecznych wydatków związanych ze
    stawiennictwem w sądzie (PKP jak najbardziej, niekoniecznie jednak pierwsza)
    klasa i dodatkowo wynagrodzenia za utratę zarobku - art. 277 k.p.c. Jak to
    wygląda od strony technicznej niestety nie wiem.

    m.

  • 3. Data: 2004-05-26 20:24:05
    Od: "Negatyw" <n...@n...o2.pl>

    Użytkownik "m." <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > sprawa cywilna czy karna?

    thx
    Karna. Dzwoniłem do sekretariatu i gadałem z nimi.
    Zwrot kosztów przejazdu + dieta (ta zależy to od liczby godzin).

    Pozdro :)

    Negatyw
    n...@n...o2.pl
    -----------------------

  • 4. Data: 2004-05-27 18:48:06
    Od: "Przemek" <p...@n...gazeta.pl>

    Witam,

    A trzeba o to wnioskować w trakcie rozprawy czy automatycznie dostaje się
    ten zwrot kosztów ?

    pozdrawiam Przemek

  • 5. Data: 2004-05-27 18:52:31
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Przemek wrote:

    > A trzeba o to wnioskować w trakcie rozprawy czy automatycznie dostaje się
    > ten zwrot kosztów ?

    jeszcze wyślą do domu ;)
    trzeba

    KG

  • 6. Data: 2004-05-28 17:55:59
    Od: "Negatyw" <n...@n...o2.pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A trzeba o to wnioskować w trakcie rozprawy

    Po rozprawie z biletem do sekretariatu i masz siano do ręki.
    Mam nadzieję (bo o to akurat nie pytałem), że nie trzeba mieć równiez
    biletu powrotnego?

    Pozdro

    Negatyw
    n...@n...o2.pl