  • 1. Data: 2004-05-26 07:06:58
    Temat: POMOCY ZOZTAŁEM ZWOLNIONY Z PARAGRAFU 52
    Od: "KALI" <t...@o...pl>

    Witam sprawa jest nastepujaca:
    Pracowałem na stacji paliw "orlen" moim pracodawcą jest kobieta która
    prowadzi stacje jestem zatrudniony u niej a nie w firmie "orlen " zeby było
    jasne. W poniedziałek byłem w pracy miałem dniówke z inna koleżanka podczas
    pracy sprawdzalismy czy kasa sie zgadza, niestety brakowało 50zł ( chce
    tutaj dodac ze na kase wchodziła szefowa i obsługiwała bez uprzedniego
    sprawdzania kasy ). Ostatnio mielismy problem z takimi sytuacjami szefowa
    powiedziałaz eją to nie obchodzi i kasa ma sie zgadzać na koniec zmiany
    dlatego podczas sprzedaży maskotki za 42zł nie puściłem jej przez kase
    została sprzedana poza kasa , apieniądze włozyłem do kasy zeby sie zgadzały
    (nie posiadałem żednej swojej gotów zeby wyłozyć)kolezanka która była ze mna
    na zmianie widziała to co zrobiłem a ja chiałem na drugi dzień przynieść
    pieniądze aby puścic paragon za maskotke i zapłacic aby wszystko było ok.
    Niestety koleżanka powiedziała szefowej o sytuacji jaka miała miejsce a ta
    uznała ze zostane zwolniony dyscyplinarnie. Tłumaczyłem o co chodziło na
    nagraniu video widac ze sprzedaje maskotke a pieniądze kłade ko kasy a nie
    do swojej kieszeni za maskotke następnego dnia zapłaciłem ale niestety
    uparła sie i jestem zwolniony dyscyplinarnie.
    Teraz pytanie czy mam iść do sądu pracy? Co o tym myslicie??
    Jak to bedzie postrzegane przez sąd.
    ps. dodam ze we wiekszości przypadków po wejściu szefowej na kase brakuja
    jakieś pieniądze nie wiem czy to zbieg okoliczności!!!

  • 2. Data: 2004-05-26 07:33:18
    Temat: Re: POMOCY ZOZTAŁEM ZWOLNIONY Z PARAGRAFU 52
    Od: "K_a_s_i_a" <k...@b...o2.pl>

> [...]
    > wiekszości przypadków po wejściu szefowej na kase brakuja jakieś
    > pieniądze nie wiem czy to zbieg okoliczności!!!

    Witam,
    też zostałam zwolniona zgodnie z 52. Złożyłam sparwę do Sądu Pracy - a
    oczywiście! Narazie czekam na wyznaczenie terminu.
    Ale żeby dostać dyscyplinarkę najpierw musi być upomnienie, potem nagana i
    dopiero wtedy 52!
    Jeśli chcesz to przeczytaj sobie mój post z dnia 23 kwietnia. Sytuacja była
    inna, ale może znajdziesz tam jakieś wskazówki.
    Pozdr., Kasia

  • 3. Data: 2004-05-26 07:35:15
    Od: "K_a_s_i_a" <k...@b...o2.pl>

    > Jeśli chcesz to przeczytaj sobie mój post z dnia 23 kwietnia.

    Temat postu: ''zostałam zwolniona z pracy - długie''
    Pozdrawiam jeszcze raz, Kasia

  • 4. Data: 2004-05-26 07:49:09
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "K_a_s_i_a" <k...@b...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    była
    > inna, ale może znajdziesz tam jakieś wskazówki.

    Żeby dostać tak zwaną dyscyplinarkę wcale nie trzeba dostać wcześniej
    upomnienia, czy nagany. Co to za dziwny pomysł?
    Przy przytoczonym stanie faktycznym o ile pracodawca zachował wszelkie
    warunki formalne powinien wygrać, a powództwo pracownika powinno być
    oddalone.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-05-26 08:00:46
    Od: "K_a_s_i_a" <k...@b...o2.pl>

    > Żeby dostać tak zwaną dyscyplinarkę wcale nie trzeba dostać wcześniej
    > upomnienia, czy nagany. Co to za dziwny pomysł?

    Ok, wobec tego nie będę się wymądrzać. Sorki
    Pozdr., Kasia

  • 6. Data: 2004-05-26 09:36:14
    Od: "Grzegorz R." <n...@f...you.pl>

    Użytkownik "KALI" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    podczas
    > pracy sprawdzalismy czy kasa sie zgadza, niestety brakowało 50zł ( chce

    W swietle prawa, niestety popelniles wykroczenie. Natomiast powinienes czym
    predzej sprawe podac do sadu i wystapic o jak najszybsze zabezpieczenie
    nagran z kamery w dniu kiedy pieniadze zginely. Wowczas sprawa powinna sie
    wyjasnic, kto i kiedy pieniadze gwizdnal :-)

    Nie razdze isc do szefowej z taka propozycja, poniewaz czym predzej
    pozbedzie sie niewygodnych nagran, jesli to ona podbierala kaske.

    pozdrawiam,
    greg

  • 7. Data: 2004-05-26 19:28:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:
    > Użytkownik "K_a_s_i_a" <k...@b...o2.pl> napisał w wiadomości

    [ciac gigantyczne cytaty]

    Kasiu, Johnson: nauczcie się uprzejmie poprawnie ograniczać cytaty, lamy
    drogie...