  • 1. Data: 2004-05-26 06:42:08
    Temat: zwiazki zawodowe a ochrona danych osobowych
    Od: k...@b...pl

    Czy moja zgoda na potrącanie składki jest wystarczajaca w swietle
    prawa/ustawy do przetwarzana danych osobowych przez zwiazki zawodowe? czy
    w takiej zgodzie musi byc zapis ze wyrazam zgode na przetwarzanie danych
    czy tez jest to nie konieczne?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2004-05-26 07:46:17
    Temat: Re: zwiazki zawodowe a ochrona danych osobowych
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    k...@b...pl wrote:

> [...]
    > prawa/ustawy do przetwarzana danych osobowych przez zwiazki zawodowe?
    > czy w takiej zgodzie musi byc zapis ze wyrazam zgode na przetwarzanie

    Jeśli nic się nie zminiło ostatnio to każda organizacja ma prawo
    przetwarzania danych osobowych swoich członków w takim zakresie w jakim
    jest to potrzebne do działania zgodnego z jej statutem. ZZ też to
    dotyczy

  • 3. Data: 2004-05-26 07:52:54
    Od: k...@b...pl

> [...]
    > przetwarzania danych osobowych swoich członków w takim zakresie w jakim
    > jest to potrzebne do działania zgodnego z jej statutem. ZZ też to

    Nie do końca o to mi chodziło. Zgadza się że każda organizacja ma prawo
    przetwarzania danych osobowych swoich członków, ale czy podpisanie zgody na
    strącanie składki jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie moich danych???
    czy mimo wszystko nie powinno być tam jakieś zapisku typu: "zgadzam się na
    potracanie składki w wysokości ... zł, jednocześnie zgadzając się na
    przetwarzanie moich danych osobowych". Czy sam zapis w sensie prawnym i
    ustawowym,"zgadzam się na potracanie składki w wysokości ... zł" jest
    wystarczajacy i żadna kontrola się tego nie doczepi !!!!!!