    From: "Leszek" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Date: Sun, 5 Oct 2003 19:15:01 +0200

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:C5Yfb.61775$qU6.970459@news.chello.at...

    > wypadek spowodowal ten ktory uderzyl, jak widze nie czytasz wszystkiego co
    > sie pisze,

    Czytamy.W dodatku ze zrozumieniem. Kolizję spowodował Twój ojciec który
    włączając się do ruchu nie ustąpił pierwszeństwa pojazdowi będącemu w ruchu.

    >gosc widzial wyjezdzajacy samochod i sie nie zatrzymal, uderzyl w
    > niego specjalnie

    Nie trzeba było "specjalnie" wyjeżdżać pod niego;)
    Jak zamierzasz udowodnić celowe zderzenie??
    Byłeś świadkiem??
    Coś ostatnio obrodziło na obu grupach od żali sprawców zdarzeń którzy
    doszukują się winy po stronie poszkodowanego.A to za szybko jechał a to
    celowo nie hamował. Trzeba się po prostu nauczyć jeździć i nie oczekiwać od
    "reszty świata" uważania na to jak" ja jadę". Obowiązek "uważania" leży po
    stronie włączającego się do ruchu i od tego trzeba zacząć rozpatrując sprawę
    sprawstwa kolizji.A nie od tego że "jak tamten by uważał to do zderzenia by
    nie doszło".

    Pozdr
    Leszek