  • Data: 2003-10-05 17:41:22
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:9uYfb.62295$qU6.980841@news.chello.at...

    > nie podniecam tylko pisze to co bylo, zwracam uwage na slowa ktore tamten
    > wypowiedzial a ktore pomijasz, a jak dla mnie sa bardzo istotne

    Po pierwsze: piszesz co ci tata powiedział a nie co było.Chciałbyś usłyszeć
    relację pana z Fiata 125??Ździwiłbyś się;))

    > tak, poniewaz jest zawodowym kierowca i jesli on spowoduje kolizje, co
    przez
    > 30 pare lat zdazylo mu sie raz czy dwa to nie miga sie od
    odpowiedzialnosci

    Tu się właśnie miga.Wykonując manewr cofania nie możesz liczyć że inni się
    zatrzymają bo to jest już wymuszenie pierwszeństwa.Tego pewnie Twój tata
    pewnie nie wie(może już za długo jeździ?).

    > fakty sa takie ze podpisal oswiadczenia w ktorym stoi jak byk to co juz
    > napisalem, a pogieta blacha to potwierdza, bo to ojca samochod zostal
    > uderzony, a nie na odwrot

    Jak wjadę na czerwonym świetle tak że ty jadąc na zielonym uderzysz w mój
    samochód to oczywiscie będzie Twoja wina;)))))Postaraj się być bezstronnym.
    "na samochod wyjezdzajacy z zatoczki
    parkingowej najechal samochod jadacy wzdluz miejsc parkongowych" -oznacza że
    Twój ojciec włączając się do ruchu nie ustąpił pierwszeństwa i kropka.
    Wzdłuż czego jechał tamten nie ma znaczenia.Był w ruchu i miał
    pierwszeństwo.

    Pozdr
    Leszek