  • Data: 2003-10-05 17:59:59
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:blpl3u$hlq$1@topaz.icpnet.pl...
    > Po pierwsze: piszesz co ci tata powiedział a nie co było.Chciałbyś
    usłyszeć
    > relację pana z Fiata 125??Ździwiłbyś się;))

    nie zdziwil bym sie, bo to jest relacja dwoch osob nie majacych sklonnosci
    do konfabulacji, szczegolnie przy takiej niewielkiej szkodzie

    > Tu się właśnie miga.Wykonując manewr cofania nie możesz liczyć że inni się
    > zatrzymają bo to jest już wymuszenie pierwszeństwa.Tego pewnie Twój tata
    > pewnie nie wie(może już za długo jeździ?).

    no comments

    > Jak wjadę na czerwonym świetle tak że ty jadąc na zielonym uderzysz w mój
    > samochód to oczywiscie będzie Twoja wina;)))))Postaraj się być
    bezstronnym.

    jestem dlatego pisze o tym co powiedzial gosciu ze widzial i swiadomie sie
    nie zatrzymal

    > "na samochod wyjezdzajacy z zatoczki
    > parkingowej najechal samochod jadacy wzdluz miejsc parkongowych" -oznacza
    że
    > Twój ojciec włączając się do ruchu nie ustąpił pierwszeństwa i kropka.
    > Wzdłuż czego jechał tamten nie ma znaczenia.Był w ruchu i miał
    > pierwszeństwo.

    obaj byli na parkingu gdzie powinni zachowac szczegolna ostroznosc, taamten
    widzial wyjezdzajacy samochod i ani nie ostrzegl ze sie znajduje tam gdzie
    sie znajduje, ani sie nie zatrzymal, uderzyl swiadomie do czego sie przyznal

    swoja droga jestem ciekaw czy tez byl bys taki kozak jakby ktos wjechal w
    twoj samochod zgodnie z przepisami, a mimo wszystko wiedzial bys, ze to nie
    twoja wina, bo pewnie nie slyszales o stluczkach na zamowienie i wymuszaniu
    kasy z oc :) nie twierdze ze to mialo miejsce teraz, twierdze jedynie ze nie
    wszystko co na pozor zgadza sie z przepisami jest naprawde z nimi zgodne