  • Data: 2003-10-05 17:25:25
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:blpjon$gdb$1@topaz.icpnet.pl...
    > Po pierwsze: nie podniecaj się.

    nie podniecam tylko pisze to co bylo, zwracam uwage na slowa ktore tamten
    wypowiedzial a ktore pomijasz, a jak dla mnie sa bardzo istotne

    > Po drugie: skąd to wiesz? Od swego ojca który na pewno bezstronnie i
    > obiektywnie przyznał się do błędu że cofał bez upewnienia się że nic nie
    > jedzie?

    tak, poniewaz jest zawodowym kierowca i jesli on spowoduje kolizje, co przez
    30 pare lat zdazylo mu sie raz czy dwa to nie miga sie od odpowiedzialnosci

    > To co który mówi na miejscu jest bez znaczenia.Przed sądem powie co
    > innego.Liczą się fakty i pogęta blacha.

    fakty sa takie ze podpisal oswiadczenia w ktorym stoi jak byk to co juz
    napisalem, a pogieta blacha to potwierdza, bo to ojca samochod zostal
    uderzony, a nie na odwrot