  • Data: 2003-10-05 17:57:44
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: "maup@" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:9uYfb.62295$qU6.980841@news.chello.at...

    > nie podniecam tylko pisze to co bylo, zwracam uwage na slowa ktore tamten
    > wypowiedzial a ktore pomijasz, a jak dla mnie sa bardzo istotne

    oczywiście, że widział ale moim zdaniem na pewno założył, że kierujący widzi
    co się dzieje na drodze. a to na włączającym się do ruchu chyba spoczywa
    zwracanie szczególnej uwagi. chyba, że się przepisy jakoś zmieniły ;-)

    > tak, poniewaz jest zawodowym kierowca i jesli on spowoduje kolizje, co
    przez
    > 30 pare lat zdazylo mu sie raz czy dwa to nie miga sie od
    odpowiedzialnosci

    trudno niestety się przyznać do błędów zwłaszcza jak ma się taką piękną
    przeszłość.... ale o tym to na psychologii ;-)

    [...]
    > fakty sa takie ze podpisal oswiadczenia w ktorym stoi jak byk to co juz
    > napisalem, a pogieta blacha to potwierdza, bo to ojca samochod zostal
    > uderzony, a nie na odwrot

    faktycznie musi Twój tata mieć doświadczenie skoro tak ładnie potrafi
    zmanipulować starszym Panem (bez urazy ale sam w ten sposób to opisałeś:

    >jednak w oswiadczeniu napisal ciekawy zwrot :) "na samochod wyjezdzajacy z
    zatoczki
    >parkingowej najechal samochod jadacy wzdluz miejsc parkongowych"

    bez komentarza...

    --
    Pozdrawiam,
    maup@