    From: "olo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spszedam ciasto
    Date: Tue, 16 Mar 2010 16:02:55 +0100

    Użytkownik "Paps5merf"

    > drogi ignorancie, mylisz ewolucję z manipulacją genami a to dwie różne
    > rzeczy!:O)
    Drogi konsumencie, zapewniam cię że ignorancją jest pogląd że celowa
    manipulacja różni się od czymśkolwiek od przypadkowej i bezcelowej. A już na
    pewne nie ze względu na skalę i założony efekt bezpieczeństwem.

    > poza tym pewnie mało kto zdaje sobie z tego sprawę że skażenie genetyczne
    > jest groźniejsze od skażenia chemicznego, bo na przykład wylana ropa z
    > tankowca na plaży po jakimś milionie lat się rozłoży i plaża będzie
    > czysta,
    > a skażenie geneyczne nie zniknie dopuki nie doprowadzi do całkowitej
    > zagłady
    > gatunków, to tak w ramach sprostowania:O(

    Niestety bredzisz okrutnie,
    1. Nie istnieje pojęcie skażenia genetycznego, różne jego dziwactwa
    przeważnie giną w konfrontacji z konkurencją albo gdy są korzystne z punktu
    widzenia fenotypu rozszerzonego wypierają mniej udane twory.
    2.O ile teoretycznie możliwe jest przypadkowe powstanie jakiego monstrum
    które z prawdopodobieństwem podobnym do piźnięcia w nas sporej komety
    zmonopolizuje nasz biotop, tak jak to homo sapiens to uczynił. To potrzeba
    było na to kilku miliardów lat ewolucji i kilkunasty tysiącach lat
    powstawania dorobku memetycznego. Twory inżynierów genetyki z konkurencją
    nie poradzą sobie na pewno bo zmiany nie ten cel mają na względzie.
    Prawdą jest że brednie zalewają świat ale może zanim o GMO będziesz chciał
    dalej podyskutować to na innym portalu i po lekturze artykułów ze źródeł o
    większym IF niż twoja dotychczasowa lektura, a ile w ogóle oczywiście była.
    Bo twoje opinie najbardziej mi radosny bełkot po niedzielnym kazaniu
    niedouczonego księdza fatalisty przypominają.

    pzdr
    olo