  • Data: 2010-03-17 17:39:11
    Temat: Re: spszedam ciasto
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa5merf" <5...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hnqvgc$6s3$3@nemesis.news.neostrada.pl...

    > leniwym nieukiem jest ktoś kto czegoś nie wie i nie chce mu się tego
    > dowiedzieć, więc sam jesteś leniwym nieukiem!:O)

    Pojęcie wymyślone przez niedouczonych i niedowartościowanych miłośników
    teorii katastroficznych znam, znam też pojęcie UFO. Więc UFO i GMO-lodzy to
    podejrzewam prawie dokładnie ta sama banda leniwych niedouczonych miłośników
    tanich sensacji.

    > na dodatek jesteś ignorantem na usługach koncernuf żywnosciowych!:O)

    Tak, jestem również na zawołanie żydów masonów i cyklistów bo widzę że
    należysz do kolejnej grupy nierozgarniętych sensatów.
    Odpuść sobie sprzedaż ciasta bo to czynność znacznie przekraczająca twoje
    możliwości intelektualne.

    EOT
    olo