    From: "franz" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaż biletów (konik), co na ten temat prawo ?
    Date: Sat, 22 Jan 2005 17:47:50 +0100

    > ale jeśli odsprzeda je bez zysku wykroczneia nie popełni.

    Faktycznie jeśli ktoś zakupi bilet w kasie po np. 20PLN i odsprzeda go
    również za 20PLN to jego zysk jest zerowy, więc w myśl tego przepisu
    jest OK.
    Jeśli natomiast zdobywam bilet wygrywając go to "kupiłem"
    za 0PLN a sprzedaje powiedzmy za 15PLN, więc wydaje mi się,
    że zysk jest, ale na pewno nie działam przeciwko interesom klientów.

    Pozdrawiam
    franz