eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › sprzedawca wprowadził mnie w błąd
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 52

  • 11. Data: 2005-11-22 20:47:10
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Ktos <v...@o...pl>

    fotomania.pl napisał(a):
    > Użytkownik "Ktos" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:dlvunf$g9k$2@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >
    >>Canon ip1600. Szukałem, szukałem i dowiedziałem sie tylko że takowe
    >>zamienniki nie istnieją i że zamienniki bedą dostępne w najlepszym
    >>wypadku za kilka miesięcy.
    >
    >
    > Masz racje nie istnieja i nie istnialy :
    >
    > Sprzedawca mogl tego nie wiedziec , jest pelno sprzedawcow ktora nie wie co
    > sprzedaje .
    > Nie ma zadnej podstawy prawnej do dokonania zwrotu tej drukarki ( zakup w
    > siedzibie ) Jeszcze do tego drukarka zostala rozpakowana ( to jeszcze
    > rozumiem ) ale drukarka zostala uzyta ( tego nie rozumiem ) i zaraz pozniej
    > dowiedziales sie ze nie ma zamiennikow . Sam jestes sobie winien .
    >
    > To ze drukarka nie posiada zamiennikow nie jest wada ukryta , ciekawe co
    > zrobilaby twoja madra glowa w przypadku kiedy po uzywaniu zamiennikow szlag
    > trafilby glowice .... serwis odmowilby naprawy ( uzywanie zamiennikow jest
    > eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem - utrata gwarancji ) Zapytalbys
    > wtedy na tej grupie w jaki sposob mozesz skorzystac z niezgodnosci towaru z
    > umowa ??
    >
    > Jeszcze raz napisze , jeleni nie brakuje ale ty jestes przykladem takiego
    > ktory sam sie wyhodowal . Wybacz za forme ale takie sa fakty .
    >
    >
    > Jacek
    >
    >
    >
    >

    To nie jest jakis sklep z prowincji gdzie wszyscy sprzedawcy znają sie
    na rzeczy. Sprzedawca dwókrotnie zapewnił mnie że ma tanie zamienniki
    (15zł) jak i tylko dwa razy droższe oryginalne tusze (czyli 30zł). A
    dostępne są tylko oryginalne tusze za 60-80zł a to róznica, co?
    Sprzedawca zapewnił mnie że drukarka jest bardzo tania w eksplatacji i
    tylko dlatego ją kupiłem.

    Drukarka że została tylko przetestowana, nie użyta.


  • 12. Data: 2005-11-22 20:47:22
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>


    Użytkownik "Ktos" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dlvt8p$dke$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Gwiazdki z nieba nie chce tylko sie stypać o prawa konsumenta.

    Jakie prawo konsumenta mialoby tu zadzialac? Sprzedal ci moze cos niezgodnie
    z umowa? Drukarka nie dziala? Nie ma do niej materialów eksploatacyjnych? O
    co ci chodzi ??

    --
    SQLwysyn
    "If the First Amendment will protect a scumbag like me, it will protect all
    of you" - Larry Flynt


  • 13. Data: 2005-11-22 20:57:32
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>



    Ktos wrote:
    >

    > Zreszta mam zaświdczenie o dysleksji. ;)


    To tak jak my wszyscy ;P


    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl
    ____________________________________________________
    ________________
    Deszcze Niespokojne - sf, opowiadania .......... http://tiny.pl/xxr1


  • 14. Data: 2005-11-22 20:59:06
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: "Hubert Grochowina" <1hubert@_wycinaj_.tenbit.pl>

    Canon IP 1600 dopiero sie pojawił na rynku
    jesli zamierzasz wydrukowac tą drukarką ryze papieru w tydzień to z
    pewnościa bedzie potrzeba wymiany atramentów
    i kosztów nie ominiesz
    ale jesli obecne atramenty starczą Ci na 3 do 6 miesiecy to spokojna twoja
    głowa zamienniki juz będą w przystepnych cenach
    z canonnem jest tak ze atramenty sa do tych drukarek z reguły tanie
    najszybciej wg mnie pojawia sie w www.activejet.pl
    nie marudź bo masz tania i dobra drukarkę choć niezbyt ładna - opinia
    subiektywna



  • 15. Data: 2005-11-22 21:00:03
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Ktos napisał(a):

    > Zreszta mam zaświdczenie o dysleksji. ;)

    Ja mam o zaświadczenie o defloracji.
    Może założymy związekzawodowy uciśnionych ?

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum
    (Oo =00= oO) mail: www.tinyurl.com/6qvjz *Pomóż* ! www.pajacyk.pl
    []=******=[] http://skocz.pl/STOK-NARTY/ Już wkrótce na NARTY !!!


  • 16. Data: 2005-11-22 21:00:20
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Ktos wrote:
    >>
    >
    > Szukałem znawcy prawa, a nie ortografii. ;)
    > Zreszta mam zaświdczenie o dysleksji. ;)

    A zaswiadzcenie o braku muzgu* też masz?


    Pzdr MZ


    Wstaw wersje właściwa wg lenia: Muzg, mózg, musk mósk


  • 17. Data: 2005-11-22 21:03:00
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Ktos <v...@o...pl>

    SQLwysyn napisał(a):
    >
    > Użytkownik "Ktos" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:dlvt8p$dke$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >> Gwiazdki z nieba nie chce tylko sie stypać o prawa konsumenta.
    >
    >
    > Jakie prawo konsumenta mialoby tu zadzialac? Sprzedal ci moze cos
    > niezgodnie z umowa? Drukarka nie dziala? Nie ma do niej materialów
    > eksploatacyjnych? O co ci chodzi ??
    >
    Wydawało mi się, że jesli sprzedawca cos sprzedaje to jednak nie moze
    wymyślać produktowi dowolnych właściwości. Produkt miał być tani w
    ekspalatacji, a okazuje sie że jest bardzo drogi. Jezeli sprzedawca
    pracujacy w firmie posiadajacy taka renome w dużym mieście, nie wie co
    sprzedaje to nie powienien wymyślać niestworzonych rzeczy. To jest jakby
    ukryta wada sprzedanego mi produktu ;)


  • 18. Data: 2005-11-22 21:03:36
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Marcin Żyła napisał(a):

    > A zaswiadzcenie o braku muzgu* też masz?
    > Wstaw wersje właściwa wg lenia: Muzg, mózg, musk mósk

    Jakiś (&*^&%^ ten kłóiz.

    Oczywiście, że odpowiedź: O braku Tósku.
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum
    (Oo =00= oO) mail: www.tinyurl.com/6qvjz *Pomóż* ! www.pajacyk.pl
    []=******=[] http://skocz.pl/STOK-NARTY/ Już wkrótce na NARTY !!!


  • 19. Data: 2005-11-22 21:08:06
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Ktos <v...@o...pl>

    Marcin Żyła napisał(a):
    > Ktos wrote:
    >
    >>>
    >>
    >> Szukałem znawcy prawa, a nie ortografii. ;)
    >> Zreszta mam zaświdczenie o dysleksji. ;)
    >
    >
    > A zaswiadzcenie o braku muzgu* też masz?
    >
    >
    > Pzdr MZ
    >
    >
    > Wstaw wersje właściwa wg lenia: Muzg, mózg, musk mósk
    Nie mam ;) a co tobie sie udało załatwić ;)
    Jakbys nie wiedział to osoby brzydko piszące i majace problemy
    ortografia są czesto bardzo inteligentne ;) Ale lepiej być inteligentny
    niż mądry ;) Wykuć na blache umie każdy debil ;) ty sie do nich chyba
    zaliczasz ;)


  • 20. Data: 2005-11-22 21:13:14
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Ktos wrote:

    > Marcin Żyła napisał(a):
    >
    >> Ktos wrote:
    >>
    >>>>
    >>>
    >>> Szukałem znawcy prawa, a nie ortografii. ;)
    >>> Zreszta mam zaświdczenie o dysleksji. ;)
    >>
    >>
    >>
    >> A zaswiadzcenie o braku muzgu* też masz?
    >>
    >>
    >> Pzdr MZ
    >>
    >>
    >> Wstaw wersje właściwa wg lenia: Muzg, mózg, musk mósk
    >
    > Nie mam ;) a co tobie sie udało załatwić ;)
    > Jakbys nie wiedział to osoby brzydko piszące i majace problemy
    > ortografia są czesto bardzo inteligentne ;) Ale lepiej być inteligentny
    > niż mądry ;) Wykuć na blache umie każdy debil ;) ty sie do nich chyba
    > zaliczasz ;)

    Inteligentni dyslektycy stosują autokorekte.
    Leniwi dyslektyczy z brakiem musku mają zaświadczenie.

    Marcin

    PS. Masz zaświadzcenie o dysleksji, dysgrafii, dysortografii czy inne?

    M

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1