    From: Ktos <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Date: Tue, 22 Nov 2005 21:47:10 +0100

    fotomania.pl napisał(a):
    > Użytkownik "Ktos" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Masz racje nie istnieja i nie istnialy :
    >
    > Sprzedawca mogl tego nie wiedziec , jest pelno sprzedawcow ktora nie wie co
    > sprzedaje .
    > Nie ma zadnej podstawy prawnej do dokonania zwrotu tej drukarki ( zakup w
    > siedzibie ) Jeszcze do tego drukarka zostala rozpakowana ( to jeszcze
    > rozumiem ) ale drukarka zostala uzyta ( tego nie rozumiem ) i zaraz pozniej
    > dowiedziales sie ze nie ma zamiennikow . Sam jestes sobie winien .
    >
    > To ze drukarka nie posiada zamiennikow nie jest wada ukryta , ciekawe co
> [...]

    To nie jest jakis sklep z prowincji gdzie wszyscy sprzedawcy znają sie
    na rzeczy. Sprzedawca dwókrotnie zapewnił mnie że ma tanie zamienniki
    (15zł) jak i tylko dwa razy droższe oryginalne tusze (czyli 30zł). A
    dostępne są tylko oryginalne tusze za 60-80zł a to róznica, co?
    Sprzedawca zapewnił mnie że drukarka jest bardzo tania w eksplatacji i
    tylko dlatego ją kupiłem.

    Drukarka że została tylko przetestowana, nie użyta.