  • Data: 2005-11-22 23:14:39
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Ktos <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fotomania.pl napisał(a):
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
> [...]
    > kolega powiedzial ze to jest dobre ( a to wcale nie jest dobre ) i teraz
    > pomimo zastrzezen sprzedawcy i pelnej akceptacji przez klienta klient ma
    > pretensje nie do kolegi a wlasnie do sprzedawcy .
    >
    > Sprawdzenie czy dany model drukarki pracuje na atramentach firmy black point
    > czy jakis innych jest sprawa prosta ( i jej prostota nie podlega dyskusji )
    > , to czy wystepuja takie czy inne ceny na atramenty w zadnym stopniu nie
    > zmienia przeznaczenia tej drukarki . Nikt w tej firmie nie podal
    > postowiczowi ze koszty wydruku jednego A 4 beda wynosic 0,5 PLN a wynosza

    Ale nie chodzi o ataramenty, ale o to że przed sprzedażą podczas opisu
    produktu, sprzedawca przekazał fałszywe informacje o produkcie. W tej
    firmie podano mi cene materiału niezbedenego do działania urzadzenia,
    czyli około 30zł (oryginalny tusz) a okazuje sie ze cena jest 2-3
    krotnie wyższa. Czy jeślibym kupował samochód w salonie i sprzedawca
    powiedziałby mi że samochód pali 5l/100km, a samochód paliłby faktycznie
    15l/100km to byłoby to "oszustwo" czy tez wyłudzenie, czy jak to sie po
    prawniczemu nazywa. Czy to nie byłoby podstawa do unieważnienia umowy
    kupna-sprzedaży?