  • Data: 2005-11-23 21:16:10
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Ktos <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    majkowa napisał(a):

    > Sposób budowy zdań (przykład powyżej), oraz rodzaj zarzutów (pretensje o
    > wprowadzenie w błąd co do dostępności zakazanych przez producenta kartridży)
    > wskazuje u ciebie na głęboki niedorozwój umysłowy, niewart tak rozbudowanych
    > wypowiedzi uprzejmych forumowiczów, oraz mego czasu na napisanie tego jednego
    > zdania.

    Gdzies zasłyszałem ten tekst w podobym stylu: ;) post nie warty
    odpowiedzi ale połechtał moja próżność literacką ;) dlatego też na niego
    odpowiem ;)

    Niedorozwojem jesteś chyba ty ;) wyraźnie napisałem pare razy ze
    sprzedawca nie tylko poinformował mnie o tanich zamiennikach ale tez o
    tanich oryginalnych tuszach, które jednak nie istnieją, a o kótrym
    zapewnił mnie parukrotnie sprzedawca. Widze, że nudzisz sie, bo czepiasz
    sie czego popadnie ;) kazdemu może zdarzyc sie pomyłka.
    Tylko głupiec moze mówić że nigdy sie nie myli. A ty chyba myslisz ze
    zjadłaś wszystkie rozumy, mądralo. ;)

    Temat jest zamnknięty. Znalazłem w tym tylko pare sensownych odpowiedzi,
    za które bardzo dziekuje. Ale niestety większość odpowiedzi jest
    napisanych przez nudzacych sie bezmózgów. ;)