  • Data: 2005-11-23 05:24:19
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ktos" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dm08pa$1cs$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale nie chodzi o ataramenty, ale o to że przed sprzedażą podczas opisu
    > produktu, sprzedawca przekazał fałszywe informacje o produkcie. W tej
    > firmie podano mi cene materiału niezbedenego do działania urzadzenia,
    > czyli około 30zł (oryginalny tusz) a okazuje sie ze cena jest 2-3
    > krotnie wyższa. Czy jeślibym kupował samochód w salonie i sprzedawca
    > powiedziałby mi że samochód pali 5l/100km, a samochód paliłby faktycznie
    > 15l/100km to byłoby to "oszustwo" czy tez wyłudzenie, czy jak to sie po
    > prawniczemu nazywa. Czy to nie byłoby podstawa do unieważnienia umowy
> [...]

    Sprzedawca nie informuje ile spala samochod , o tym informuje producent . I
    jest to udokumentowane . W takim przypadku jest to niezgodnosc towaru z
    umowa i tez KUNIEC .
    Oczywiscie zaraz mozna napisac ze w informacji jest napisane ze przy 90 km /
    h spalanie jest na poziomie 5 litrow . Ale nikt nie mowi ze jak bedziesz
    zamykac obrotomierz to spalanie bedzie na poziomie 15 tu ( to jest
    logiczne ) .

    Sprzedawca jest od tego zeby sprzedac i nie naruszyc przy tym prawa , a ty
    jestes od tego zeby nie byc jeleniem . Bo teraz jest sezon polowan na
    jelenie a ty wlasnie zostales "wybrany " i odstrzelony .

    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=72102944 tak na szybko ci cos
    wybralem ( polowanie na jelenia ) jeden ustrzelony . Sprzedawca ktory
    oferuje aparat 12 mln ewidentnie oszukuje ( ta matryca nie posiada takiej
    rozdzielczosci )

    Ten sprzedawca tez wali w bambuko az piszczy . Posluguje sie w opisie aukcji
    4 miliony pixeli a w rzeczywistosci aparat ma 2,1 ( ale napisal
    interpolowane ) i mozna mu skoczyc . Bo aparat potrafi interpoowac obraz
    wlasnie do podzialki w okolice 4 mln pixeli ( to sciema poniewaz to potrafi
    prawie kazdy program graficzny .......)

    Ale to juz zupelnie EOT

    J.