  • Data: 2005-11-23 06:37:36
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam taki problem: zakupiłem drukarke w pewnym sklepie. Sprzedawca mi ja
    > doradził infomujac mnie że mają tanie nieoryginalne tusze do niej, ale gdy
    > zasiegnałem informacji w internecie to nei znalazlem zadnych tanich tuszy
    > tylko oryginalne bardzo drogie. Czy w taki wypadku moge zarzadac zwortu
    > pieniedzy po oddaniu drukarki nawet jak ją podłaczyłem do kompa i wstępnie
    > przetestowałem?

    Tak, moglbys powolac sie na podstep jako wade oswiadczenia woli, gdybys
    potrafil udowodnic owe zapewnienia sprzedawcy i to, ze dzialal celowo, ale
    to chyba bedzie niezwykle trudne, jesli nie niemozliwe.

    Latwiejsze byloby odowodnienie bledu, ale tutaj musialaby zaistniec
    przeslanka "bledu istotnego" - a wiec gdyby prawda byloby, ze zaden rozsadny
    czlowiek nie kupil by tej drukarki, gdyby wiedzial ze nie ma do niej
    nieoryginalnych tuszy, co chyba nie jest prawda. Wiec pozostaje tylko
    udowadnianie podstepu - jesli nie masz konkretnych dowodow - to chyba
    niewykonalne

    Pozdrawiam,
    Michal