  • Data: 2005-11-23 08:40:52
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: "Hubert Grochowina" <1hubert@_wycinaj_.tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    obawiam się ze sprzedawca nie oszukiwał
    na rynku sa dostepne atramenty uniwersalne - takie w strzykawkach - a te
    zawsze pasowały do canona
    koszt to faktycznie od 10 do 30 zł czyli mieści sie w podanych przez ciebie
    granicach cenowych
    sa to atramenty alternatywne tyle ze trzeba je przesypać do orginalnego
    pojemnika
    jesli tego nie uszczególowiłes podczas rozmowy to byc moze własnie ten
    rodzaj alternatywy miał na myśli sprzedawca