  • Data: 2005-11-22 21:37:58
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Ktos <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hubert Grochowina napisał(a):
    > Canon IP 1600 dopiero sie pojawił na rynku
    > jesli zamierzasz wydrukowac tą drukarką ryze papieru w tydzień to z
    > pewnościa bedzie potrzeba wymiany atramentów
    > i kosztów nie ominiesz
    > ale jesli obecne atramenty starczą Ci na 3 do 6 miesiecy to spokojna twoja
    > głowa zamienniki juz będą w przystepnych cenach
    > z canonnem jest tak ze atramenty sa do tych drukarek z reguły tanie
    > najszybciej wg mnie pojawia sie w www.activejet.pl
    > nie marudź bo masz tania i dobra drukarkę choć niezbyt ładna - opinia
    > subiektywna

    Ale mnie chodziło o tanią i ekonimiczna drukarke. Nie zalezy mi na
    drukowaniu zdjeć. Do której od zaraz moge kupić tanie tusze. Tak mi ją
    opisał sprzedawca i czuje sie troche oszukany. Nie pierwszy raz
    kupowałem w tym sklepie czesci komputerowe i zawsze sprzedawcy
    zaskakiwali mnie obeznaniem i nie dziwiłem sie ze firma działa ponad
    parunascie lat. A tu nagle gosciu takie bzdury mi naopowiadał o drukarce
    i tylko dlatego ją kupiłem.