    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprawa o zniszczenie mienia a brach na to rachunkow!
    Date: Thu, 26 Feb 2004 16:00:18 +0000 (UTC)

    Karol K. wrote:

    > dbora teraz takie pytanie czy koszt robocizny mozna jakos wycenic? np
    > wziasc jakas kartke od kogos kto sie tym zajmuje zawodowo?
    > ewentualnie cennik takich usług?
    > Czy jak juz zeznalem jedna kwote za robocizne to czy moge ja zmienic?
    > sprawa jeszcze nie jest w sadzie narazie chlopaki z policji sie tym
    > zajmuja (od 10 miesiecy :(

    hhr. A nie trzeba wystąpić z powództwem adhezyjnym? Coby zapłacił?
    Dolicz dodatkowo orientacyjny koszt związany z przestojem, jeśli ktos z
    grupy pracuje w domu i brak łącza mu uniemożliwił wykonywanie pracy, to
    niech też doliczy swoje straty...
    Najprościej wziąć kilka cenników firm kładących sieci i na tej
    podstawie ocenić.
    Jak jedziesz gościa, to na całego. Żeby się nie wykpił niską
    szkodliwością...
    Pozdro
    Massai