  • 1. Data: 2006-05-15 12:46:04
    Temat: sprawa karna
    Od: "milosh" <m...@i...pl>

    mam dwa pytania

    1) czy osoba wezwana jako swiadek w sprawie karnej moze odmowic zeznan lub
    stwierdzic ze nic nie wie na temat danej sprawy czy nie ma nic do
    powiedzenia?

    2) czy ktos kto ma wyrok w sprawie cywilnej (np. 3 lata pozbawienia
    wolnosci) i kolejny wyrok w sprawie kranej (np. rowniez 3 lata) bedzie
    'siedzial' 3 lata czy wyroki te sie sumuja czyli 6??

    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2006-05-15 12:54:00
    Temat: Re: sprawa karna
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    milosh napisał(a):
    > mam dwa pytania
    >
    > 1) czy osoba wezwana jako swiadek w sprawie karnej moze odmowic zeznan lub
    > stwierdzic ze nic nie wie na temat danej sprawy czy nie ma nic do
    > powiedzenia?

    to zalezy kogo dotcyzy sprawa oraz czy TObie w zwiazku z tym by grozila
    odpowiedzialnosc karna

    > 2) czy ktos kto ma wyrok w sprawie cywilnej (np. 3 lata pozbawienia
    > wolnosci)

    jestes pewien ze te 3 lata to w sparwie cywilnej ?:-)

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 3. Data: 2006-05-15 13:02:00
    Od: stern <s...@0...pl>

    milosh napisał(a):
    > mam dwa pytania
    >
    > 1) czy osoba wezwana jako swiadek w sprawie karnej moze odmowic zeznan lub
    > stwierdzic ze nic nie wie na temat danej sprawy czy nie ma nic do
    > powiedzenia?

    tak na oba pytania, ale to zależy od okoliczności :).

    > 2) czy ktos kto ma wyrok w sprawie cywilnej (np. 3 lata pozbawienia
    > wolnosci) i kolejny wyrok w sprawie kranej (np. rowniez 3 lata) bedzie
    > 'siedzial' 3 lata czy wyroki te sie sumuja czyli 6??

    nie jest możliwe wydanie w sprawie cywilnej wyroku 3 lat pozbawienia
    wolności.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 4. Data: 2006-05-15 13:07:14
    Od: "milosh" <m...@i...pl>

    > nie jest możliwe wydanie w sprawie cywilnej wyroku 3 lat pozbawienia
    > wolności.

    mniejsza z dlugoscia kary ale czy obie sie sumuja czy moga byc 'odbywane
    jednoczesnie'?

  • 5. Data: 2006-05-15 13:22:17
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "milosh" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > mniejsza z dlugoscia kary ale czy obie sie sumuja czy moga byc 'odbywane
    > jednoczesnie'?

    Nie, kara wymierzona w postępowaniu cywilnym nigdy nie będzie mogła być
    wykonywana łącznie z karą wymierzoną w postępowaniu karnym :)

    MSPANC

    --
    PAVEL

  • 6. Data: 2006-05-15 13:23:31
    Od: stern <s...@0...pl>

    milosh napisał(a):

    > mniejsza z dlugoscia kary ale czy obie sie sumuja czy moga byc 'odbywane
    > jednoczesnie'?

    nie jest możliwe wydanie w sprawie cywilnej wyroku z karą pozbawienia
    wolności.

    zastanów sie człowieku!

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 7. Data: 2006-05-15 13:28:20
    Od: "milosh" <m...@i...pl>

    > nie jest możliwe wydanie w sprawie cywilnej wyroku z karą pozbawienia
    > wolności.
    >
    > zastanów sie człowieku!

    no dobra a jesli sa to dwa wyroki w wsprawach karnych?

  • 8. Data: 2006-05-15 13:29:34
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    milosh napisał(a):
    > mam dwa pytania
    > 1) czy osoba wezwana jako swiadek w sprawie karnej moze odmowic zeznan lub
    > stwierdzic ze nic nie wie na temat danej sprawy czy nie ma nic do

    Może wiedzieć, ale nie pamiętać ...

    > 2) czy ktos kto ma wyrok w sprawie cywilnej (np. 3 lata pozbawienia
    > wolnosci) i kolejny wyrok w sprawie kranej (np. rowniez 3 lata) bedzie
    > 'siedzial' 3 lata czy wyroki te sie sumuja czyli 6??

    Cywilne już odsiadki fundują ? :)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 9. Data: 2006-05-15 13:31:25
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > to zalezy kogo dotcyzy sprawa oraz czy TObie w zwiazku z tym by grozila
    > odpowiedzialnosc karna

    Nawet jakby grozila, to nie moze odmowic skladania zeznan, co najwyzej
    uchylic sie od odpowiedzi na konkretne pytanie

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 10. Data: 2006-05-15 13:55:39
    Od: stern <s...@0...pl>

    milosh napisał(a):

    > no dobra a jesli sa to dwa wyroki w wsprawach karnych?

    a to wtedy zależy od okoliczności.
    Moze byc od 3 do 6 lat ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911