  • 1. Data: 2006-05-15 11:09:38
    Temat: Tanie Budownictwo Społeczne
    Od: "pytajnik" <p...@...pl>

    Witam,

    jaka jest forma własności mieszkania w TBS? Chodzi mi w szczególności co ja
    z tym mieszkaniem mogę zrobić np. zapisac w spadku, po iluś tam latach
    wykupic, sprzedac?

    --
    pytajnik

  • 2. Data: 2006-05-15 11:58:35
    Temat: Re: Tanie Budownictwo Społeczne
    Od: Schwester <j...@c...com>

    pytajnik napisał(a):
> [...]
    > z tym mieszkaniem mogę zrobić np. zapisac w spadku, po iluś tam latach

    Możesz zrobić co chcesz, ale nie z mieszkaniem tylko wkładem
    partycypacyjnym.
    Wykupować TBS-ów na własności w chwili obecnej się nie da :(

    --
    pozdrawiam
    Schwester