    From: m...@o...pl (grupa)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spis zamowiony przez internet
    Date: 8 Apr 2004 20:44:45 +0200

    From: "Wiesław Lubas" <v...@m...put.poznan.pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Thursday, April 08, 2004 7:09 PM

    > "grupa" <m...@o...pl> wrote in message

    > Za _posiadanie_ a nie udostepnianie mozna dostac wyrok?
    > Gdyby jeszcze przy uzyciu tego softu osiagac przychod, to rozumiem.
    > Nie mozna argumentowac, ze sie skopiowalo od kolegi, w ramach tzw.
    > dozwolnego uzytku (czy jakos tak)?!
    >
    > WL

    korzyścią majątkową lub osobistą zgodnie z kk jest korzyść zarówno dla
    siebie, jak i dla kogo innego.
    kupujac wiec u pirata dzialamy na pewno na jego korzysc, pomijajac juz
    korzysc dla siebie oszczedzajac na programie kilka PLN.
    nie bede sie jednak rozwodzil bo walkowane bylo na grupie juz chyba ze sto
    tys. razy
    wypowiedzialem sie w tej sprawie poniewaz "chlopaki z miasta" przeszli przez
    nasz wymiar sprawiedliwosci w takiej wlasnie sprawie.
    znam wiec wyroki i paragrafy za ktore je dostali. jakby komus zalezalo to
    moze uda mi sie zalatwic ten wyrok i opisac na grupie dokladniej.
    (juz kiedys pisalem, ale pewnie szukanie zbyt wiele kosztuje :)
    radze wiec kuzynce "posprzatc" w domku i jesli nie zeznawala to zeznac na
    policji jak bylo. czyli, ze chciala kupic te nieszczesna bajke, dostala
    poczta liste, zorientowala sie, ze to moze byc nielegalne i sie wycofala.
    na sprawe tamtego "bajkowicza" raczej sad jej nie wezwie. odczytaja jej
    zeznania i pewnie tyle z tego bedzie.

    pozdrawiam
    mariusz