  • Data: 2009-01-21 15:39:41
    Temat: Re: smsy w rozprawie rozwodowej
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    fifty pisze:
    > Witam, nie mogę znaleźć w prawie telekomunikacyjnym, czy operator GSM ma
    > obowiązek przechowywać treść smsów, i przez jaki czas.

    Tak. Co najmniej 2 lata.
    Technicznie nie ma żadnego problemu przechowywać dłużej.
    http://technopolis.polityka.pl/2007/czy-bedziemy-pod
    sluchiwani-przez-amerykanski-system-szpiegujacy

    > Czy sąd rozpatrując sprawę rozwodową, na wniosek pokrzywdzonego
    > może zażądać od operatora GSM *treści* smsów osoby zdradzającej
    > i jej/jego kochanka, żeby potwierdzić zdradę współmałżonka?

    Powiedz, że jest terrorystką Mosadu, albo Hamasu to CIA
    dostarczy do Sądu te rozmowy. ;)
    W przypadku sprawy cywilnej na pewno można uzyskać biling,
    czyli zestawienie połączeń między numerami, jak również zestawienie
    przesyłanych wiadomości SMS.

    Możesz również rozwieść się bez orzekania o winie.
    Trochę mniej nerwowo...

    --
    Pozdrawia Marek