  • Data: 2009-01-21 22:01:04
    Temat: Re: smsy w rozprawie rozwodowej
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W przypadku sprawy cywilnej na pewno można uzyskać biling,
    > czyli zestawienie połączeń między numerami, jak również zestawienie
    > przesyłanych wiadomości SMS.

    Nie znam sie za bardzo na prawie, ale co ma do rozwodu fakt , że ktoś wysyła
    między soba smsy skoro nie znamy ich treści ?
    mam pracę w której najwygodniej jest mi komunikowac się sms-ami. Czasem w
    ciągu dnia wysyłam 20-30 sms do jednej kobiety.
    Co to oznacza?
    Że moja żona ma się ze mna rozwieść bo operator na jej wniosek udostępni
    ilość i czas wysłania smsów?

    --
    PawełJ