  • Data: 2006-01-11 13:07:38
    Temat: Re: skrecenie nogi na lodzie... jak odszkodowanie?
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AB" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dq2cnp$bts$1@news.onet.pl...
    > Jeśli kara będzie bardzo dotkliwa,
    > to następnym razem zastanowi się nie nad tym czy go w ogóle odśnieżać,
    tylko
    > jak szybko i dokładnie to zrobić.
    Czasami trudno mimo szczerych chęci sprostać przeciwstawnym siłom natury i
    warunkom pogodowym.

    >W konsekwencji (poprzez wiele takich
    > zgłoszeń/roszczeń) będziemy mieli ładnie odśnieżone chodniki i nikt nie
    > będzie się uskarżał, że właśnie przed chwilą złapał mróz.

    Proponujesz by właściciele posesji nie spali w nocy jesli śnieg pada? Bo
    miasto dba o chodniki tylko w centum, a nie p[rzed prywatnymi posesjami.

    > Podsumowując, jestem za tym, aby walczyć o odszkodowanie także dla zasady
    > to nie tylko w tej opisanej sytuacji.

    Ja też bym była, gdybym na 100% wiedziała, iż nieodśnieżenie czy też
    oblodzenie było wynikiem świadomej złośliwości lub nawet tylko świadomego
    zaniedbania danej osoby czy też miasta.

    Pozdrawiam,
    Akulka