  • Data: 2006-01-11 17:36:23
    Temat: Re: skrecenie nogi na lodzie... jak odszkodowanie?
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AB" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dq3e8r$2u1$1@news.onet.pl...
    > Gra się - ma się.
    A w co ty grywasz, może sie czegoś nauczę?:)

    >Jak ma na prywatną posesję to musi mieć na utrzymywanie
    > porządku.
    Hm, myslisz, ze dzisiaj prywatna posesja to luksus? Cóż, jak ktos sobie
    domek marzeń postawi to masz rację, inaczej nie do końca. Jedni dziedziczą
    mieszkanie w bloku inni domki.

    > Są firmy. Można kogos wynająć, poprosić... dbać w każdym razie trzeba.
    Ale kogo na to stać?

    > Rentę na odszkodowanie... odebrać jej chleb? Doprawdy nie wiem co Ty
    piszesz
    > i w którą stronę starasz się coś udowodnić...

    Że ludzie pozywają nie tylko miasto (czyli wszystkich nas), ale szarego
    Kowalskiego też. Nie zależnie od wieku i majętności ani mozliwości
    fizycznych. A wszyscy jesteśmy równi wobec prawa.

    > Oczywiście. Cały czas mówię, że dbać trzeba i robic wszystko, aby nie było
    > rażącego niedbalstwa.

    A więc widzisz, żebym nawet zziajała sie tą łopatą i warowała z nią podczas
    snieżycy, to i tak musze sobie wykupic ubezpieczenie, bo jakis "X" sobie
    cholera przed moim domem nogę zwichnie gdy pójdę robić siusiu i poda mnie o
    odszkodowanie, które mu zasądzą, mimo, że dołozyłam wszelkich starań by
    oczyscić chodnik. Co z tego, ze posypię piaskiem, jak zaraz snieg zasypie?

    Pozdrawiam,
    Akulka