  • Data: 2006-01-11 17:15:18
    Temat: Re: skrecenie nogi na lodzie... jak odszkodowanie?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dq3duo$e3s$1@inews.gazeta.pl...
    > Hm, to zależy co masz na myśli... ale pełnoletnia jestem:P

    ok. to teraz tak...czy chciałabyś w miły i przyjemny sposób zarobić 1000
    złotych? ;-)

    > Może warto przewertować podpisaną umowę ze spółdzielnią? No i fakt
    > solidarności lokatorskiej robi wrażenie, pojedynczy niezadowolony lokator
    > racej ich nie wzruszy.

    Ostatnio (3 tygodnie temu) złamali klucz w zamku od domofonu. :) Nie zamykają
    również drzwi, a jak zamontowałem sprężynę, aby zamykały się same drzwi, ktoś ją
    zdemontował. Pomijam już fakt, że czasami zdarzy się zarzygana winda, albo komuś
    pod drzwi. Tak więc część mieszkańców to jakiś dzicz. :|