  • 1. Data: 2005-09-15 07:49:08
    Temat: skierowanie na studia przez pracodawce
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    Chcialbym otrzymac od pracodawcy dofinansowanie do studiow wyzszych
    zaocznych. O ile pracodawca zgadza sie na wszelkie aspekty finansowe, to
    gorzej jest z przyslugujacym mi dodatkowym wymiarem urlopu, regulowanym
    przez zapisy § 4 ust.1 i § 7 rozporządzenia ministra edukacji narodowej
    oraz ministra pracy i polityki socjalnej z 12 października 1993 r. Dla
    mnie najwazniejsza jest sprawa finansowania nauki, uropu moglbym sie
    zrzec. Czy istnieje jakas mozliwosc, zeby pracodawca finansowal moje
    studia bez udzielania mi dodatkowego urlopu?

    Pytanie drugie - jak w przypadku umowy o skierowanie na studia wyglada
    sprawa rozliczen. Czy pracodawca powinien podpisac osobna umowe z
    uczelnia, czy moze powinien przesylac pieniadze w moim imieniu?

    --
    Pozdrawiam: BbT

  • 2. Data: 2005-09-15 11:50:13
    Temat: Re: skierowanie na studia przez pracodawce
    Od: Greg <k...@U...pl>

    BbT napisał(a):

    > Pytanie drugie - jak w przypadku umowy o skierowanie na studia wyglada
    > sprawa rozliczen. Czy pracodawca powinien podpisac osobna umowe z
    > uczelnia, czy moze powinien przesylac pieniadze w moim imieniu?

    co ciekawe mnie rowniez ta kwestia interesuje a co ciekawsze do dzis na
    ten temat nie mam _zadnych_ informacji (nikt nie korzysta ???)

  • 3. Data: 2005-09-15 12:29:55
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "BbT" <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrzec. Czy istnieje jakas mozliwosc, zeby pracodawca finansowal moje
    > studia bez udzielania mi dodatkowego urlopu?

    §5 ust.1.
    czyli - bez skierowania

    > Pytanie drugie - jak w przypadku umowy o skierowanie na studia wyglada
    > sprawa rozliczen. Czy pracodawca powinien podpisac osobna umowe z
    > uczelnia, czy moze powinien przesylac pieniadze w moim imieniu?

    §6 ust.1 - umowa z pracownikiem

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-09-15 12:53:21
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    my way napisał(a):
    > Użytkownik "BbT" <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> napisał w wiadomości

    > §5 ust.1.
    > czyli - bez skierowania

    > §6 ust.1 - umowa z pracownikiem

    A moze cos wiecej? Niestety nie mam przed soba tekstu wspomnianego
    rozporzadzenia, a i google nie chce mi podac na nie zadnych namiarow :(

    --
    Pozdrawiam: BbT

  • 5. Data: 2005-09-15 13:26:14
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    > A moze cos wiecej? Niestety nie mam przed soba tekstu wspomnianego
    > rozporzadzenia, a i google nie chce mi podac na nie zadnych namiarow :(

    poszło na priv

    pozdrawiam