  • 1. Data: 2005-09-15 07:14:14
    Temat: Zasilek rodzinny oraz dodatki
    Od: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Chcialbym sie dowiedzic na co moge zlozyc wniosek zeby otrzymac zasilek
    rodzinny i dodatek.
    Dochod za 2004 posiadam w kwocie okolo 11.000 tys. zl., jest nas 3 w
    rodzinie ja zona(nie pracuje) i corka(2 latka), obecnie pobieram zasilek
    rodzinny na dziecko, i mam pytanie czy jakies dodatki moge otrzymac i gdzie
    sie zglosic ewentualnie. Obecnie zaklad pracy bedzie mi wyplacal zasilek
    rodzinny, bo zarudnia powyzej 20 osob.

    Za informacje z gory dziekuje