  • 11. Data: 2004-05-10 14:17:40
    Temat: Re: skasowal mi samochod POMOCY
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    cd20 wrote:

    > No tak tylko ze ja mu nie kazalem pic, wrecz zabranialem. Wyjezdzal trzezwy.
    > Czyli pijakowi nic nie mozna zrobic i nic od niego roscic?

    Używał somochodu za twoją zgodą. Z ubezpieczenia nic nie wskórasz.
    Co najwyżej cywlinie możesz się z nic posądzić.

  • 12. Data: 2004-05-10 16:06:42
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "cd20" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Rzecz w tym że sprawca bylo drzewo

    Ten genialny tekst jest godny uwiecznienia w czyjejs stopce.

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt

  • 13. Data: 2004-05-10 16:22:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Rzecz w tym że sprawca bylo drzewo i pijany kierowca. Jam mu porzyczalem
    > auto nie wialo od niego a on zachowywal sie normalnie. Wszystko sie
    stalo
    > jakies 5h od pozyczenia.

    No to nawet AC by Ci nie pomogło. Zostaje powództwo cywilne.

  • 14. Data: 2004-05-10 17:43:47
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał(a)
    w news'ie: news:c7o9pt$2aim$2@mamut.aster.pl

    > Ten genialny tekst jest godny uwiecznienia w czyjejs stopce.

    Mam u siebie w sig'u kilka oryginalnych zeznań_wyjaśnień
    składanych po wypadku u ubezpieczyciela:

    "(...) Budka telefoniczna zbliżała się. Kiedy próbowałem zjechać
    jej z drogi - uderzyła w mój wóz."

    "(...) Wracając do domu zajechałem do złego domu i
    uderzyłem w drzewo którego nie znałem."

    "(...) Kiedy dojeżdżałem do skrzyżowania nagle pojawił się znak
    drogowy w miejscu, gdzie nigdy wcześniej się nie pojawiał i nie
    zdążyłem wyhamować."

    "(...) Samochód przede mną potrącił przechodnia,
    który jednak wstał, więc go przejechałem."

    To o tym perfidnym drzewie także sobie dokładam do reszty
    "rodzynków". :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Masochistyczne skłonności nie są wprawdzie warunkiem koniecznym

  • 15. Data: 2004-05-10 19:26:03
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <J...@k...chip.pl>

    Użytkownik "cd20" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    Czy

> [...]
    > auto nie wialo od niego a on zachowywal sie normalnie. Wszystko sie stalo

    To pozostaje Ci jedynie dochodzenie swoich racji na drodze sądowej. :-(
    Żaden ubezpieczyciel nie bierze na siebie odpowiedzialności za szkody
    wyrządzone przez nietrzeźwych kierujących.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    J...@k...chip.pl