  • 1. Data: 2004-05-10 13:03:40
    Temat: przetargi?!
    Od: "zgapa" <z...@n...org>

    Witam wszystkich
    odrazu mowie ze jestem noobem w temacie wiec prosze o jakiekolwiek porady.
    Temat jest prosty : Przetargi
    Moje pytanie brzmi jak to jest z nimi dokladnie, na jakiej zasadzie to
    dziala?
    Czy na przetargu moze wystepowac osoba bez dzialalnosci? Czy potrzebne sa
    jakies papiery itp?
    Moze ktos wie jak wygladaja przetargi np. na strony www(przeciez chyba nie
    trzeba jechac na dany przetarg, moze sa jakies mozliwosci zdalnie brac
    udzial w nim?)
    A jak wyglada np. przetarg na zrobienie powiedzmy remontu?
    Czy znacie jakies strony dotyczace wlasnie przetargow i rowniez konkursow
    (kwota zlecenia przekracza 25 000 euro)

    Dzieki za jakiekolwiek uwagi i pomoc.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-10 14:26:49
    Temat: Re: przetargi?!
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    http://www.uzp.gov.pl/

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 3. Data: 2004-05-10 16:20:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zgapa" <z...@n...org> napisał w wiadomości

    > Moje pytanie brzmi jak to jest z nimi dokladnie, na jakiej zasadzie to
    > dziala?

    Działa mniej więcej na zasadzie wyboru najlepszego oferenta. Ale
    najlepszego wg kryteriów organizującego przetarg, co niekoniecznie musi
    być zgodne z obiektywnymi odczuciami.

    > Czy na przetargu moze wystepowac osoba bez dzialalnosci? Czy potrzebne
    sa
    > jakies papiery itp?

    To zależy o jaki przetarg pytasz. jeśli to przetarg publiczny, to musisz
    mieć dzialaność. Jeśli to sprzedaż gruntu, to niekoniecznie. A jeśli to
    organizuje sobie jakaś firma, to już jej sprawa.

    > Moze ktos wie jak wygladaja przetargi np. na strony www(przeciez chyba
    nie
    > trzeba jechac na dany przetarg, moze sa jakies mozliwosci zdalnie brac
    > udzial w nim?)

    Nie, no żadko przetargi polegają na zebraniu ludzi na sali. Z reguły jest
    termin złożenia ofert. Po jego upływie komisja oferty otwiera i ocenia.
    Uczestnicy otrzymują odpowiedż na piśmie.

    > A jak wyglada np. przetarg na zrobienie powiedzmy remontu?

    To zależy od tego, kto jest inwestorem.

    > Czy znacie jakies strony dotyczace wlasnie przetargow i rowniez
    konkursow
    > (kwota zlecenia przekracza 25 000 euro)

    A wrzuć w google "przetarg publiczny", a obaczysz mnogość stron.

  • 4. Data: 2004-05-11 08:05:39
    Temat: Odp: przetargi?!
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Generalnie:

    wymogi, jakie mają spełniać oferenci, określa zamawiający.
    Oferenci zasadniczo muszą się do tego zastosować, inaczej zamawiający nie
    rozpatrzy ich ofert.

    brett