  • 1. Data: 2004-05-10 11:09:19
    Temat: PFRON - wyliczenia dotyczące studentów
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    witam.

    Mam bardzo wielką prośbę (w tym czasie googluje) czy ktoś wie i może
    dokładnie wskazać czy wyliczając wskaźnik zatrudnienia osób
    niepełnosprawnych ( w tym STUDENTÓW) w PFRONIE
    dane dotyczące studentó bierzemy z roku któy liczymy czy poprzedniego???

    Czy np za 2001 rok - dane studentów są ze stanu na pażdziernik 2000 czy 2001

    potrzene mi jest umocownie prawne (konkretny przepis)

    Z gory dziękuje i pozdr
    Grzegorz

  • 2. Data: 2004-05-10 20:31:19
    Temat: Re: PFRON - wyliczenia dotyczące studentów
    Od: sebol <i...@a...pl>

    Grzes wrote:

> [...]
    >
    > Czy np za 2001 rok - dane studentów są ze stanu na pażdziernik 2000 czy 2001
    >
    > potrzene mi jest umocownie prawne (konkretny przepis)

    ludzie złoci ale problemy (0-22) 826-70-30 poproś z działem prawnym
    (trzeba długo czekać).

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl