  • 1. Data: 2004-05-10 12:24:14
    Temat: skasowal mi samochod POMOCY
    Od: "cd20" <t...@w...pl>

    Witam. Niedawno pozyczylem znajomemu auto. Niestety mi je skasowal. Czy jest
    na to prawo zeby mi wyplacili odszkodowanie?

  • 2. Data: 2004-05-10 12:48:42
    Temat: Re: skasowal mi samochod POMOCY
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "cd20" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Niedawno pozyczylem znajomemu auto. Niestety mi je skasowal. Czy
    jest
    > na to prawo zeby mi wyplacili odszkodowanie?

    A skąd my to mamy wiedziec nie widzac twojej polisy?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5

  • 3. Data: 2004-05-10 13:01:06
    Od: "cd20" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "cd20" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jest
    >
    > A skąd my to mamy wiedziec nie widzac twojej polisy?
    polisa jest: OC i NW, gdybym mial AC to bym nie pytal o to rzecz jasna

  • 4. Data: 2004-05-10 13:14:37
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Mon, 10 May 2004 14:24:14 +0200, na pl.soc.prawo, cd20 napisał(a):

    > Witam. Niedawno pozyczylem znajomemu auto. Niestety mi je skasowal. Czy jest
    > na to prawo zeby mi wyplacili odszkodowanie?

    Jezeli z jego winy to jak miales AC to tak. A jak nie to...:(
    A jak nie z jego winy - to powinienes dostac od ubezpieczyciela sprawcy
    wypadku.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 5. Data: 2004-05-10 13:32:53
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik cd20 napisał:

    > Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > polisa jest: OC i NW, gdybym mial AC to bym nie pytal o to rzecz jasna

    Możesz dostać odszkodowanie z OC sprawcy o ile nie jest nim ten znajomy.
    Możesz też pozwać znajomego, jeżeli to on jest sprawcą ale sprawy z
    powództwa cywlinego ciągną się latami, więc szybko pieniędzy nie zobaczysz.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2004-05-10 13:43:26
    Od: "cd20" <t...@w...pl>

> [...]
    > Możesz też pozwać znajomego, jeżeli to on jest sprawcą ale sprawy z
    > powództwa cywlinego ciągną się latami, więc szybko pieniędzy nie

    Rzecz w tym że sprawca bylo drzewo i pijany kierowca. Jam mu porzyczalem
    auto nie wialo od niego a on zachowywal sie normalnie. Wszystko sie stalo
    jakies 5h od pozyczenia.

  • 7. Data: 2004-05-10 13:44:57
    Od: "cd20" <t...@w...pl>

  • 8. Data: 2004-05-10 13:58:00
    Od: "Maciej F. <chrabcio>" <c...@p...onet.pl>

    > Rzecz w tym że sprawca bylo drzewo i pijany kierowca. Jam mu porzyczalem
    > auto nie wialo od niego a on zachowywal sie normalnie. Wszystko sie stalo
    > jakies 5h od pozyczenia.

    no to generalnie rzecz ujmując wtopa na całej lini.....nawet gdybys mial AC
    to w przypadku C2H5OH klops i kaplica....

    --
    - - - - - - - - - - - - - -
    <<<<<< Pozdrawiam >>>>>>>

  • 9. Data: 2004-05-10 14:03:29
    Od: "cd20" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej F. <chrabcio>" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c7o1ks$9r5$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "cd20" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no to generalnie rzecz ujmując wtopa na całej lini.....nawet gdybys mial
    AC
    > to w przypadku C2H5OH klops i kaplica....
    No tak tylko ze ja mu nie kazalem pic, wrecz zabranialem. Wyjezdzal trzezwy.
    Czyli pijakowi nic nie mozna zrobic i nic od niego roscic?

  • 10. Data: 2004-05-10 14:14:31
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    cd20 wrote:

    > No tak tylko ze ja mu nie kazalem pic, wrecz zabranialem. Wyjezdzal
    > trzezwy. Czyli pijakowi nic nie mozna zrobic i nic od niego roscic?

    Jak najbardziej można. Zażądać zapłaty dobrowolnej, a jak nie zapłaci
    to sprawa cywilna w sądzie. Tylko, że ubezpieczyciel nic do tej sprawy
    nie ma. Życze powodzenia i wiele cierpliwości.