  • 1. Data: 2004-05-12 20:08:51
    Temat: sedziowie w łodzie
    Od: "email" <c...@g...pl>

    Psudokibice z Łodzi nie zostali aresztowani i sa wszczeni po zajsciach z
    soboty na niedziele
    Co o tym sądzicie i czy tych sędziów nierobów nie można wydalić z zawodu.
    Przecież to zaniechanie obowiazków i łamanie prawa przez te święte krowy.
    Pzdr
    Łodzianin

  • 2. Data: 2004-05-12 20:34:10
    Temat: Re: sedziowie w łodzie
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    Użytkownik "email" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przecież to zaniechanie obowiazków i łamanie prawa przez te święte krowy.

    powiedz mi z czego twoim zdaniem wynika obowiązek aresztowania. I czy wogóle
    znasz przesłanki stosowania tymczzasowego aresztowania.

    --
    FAlkenstein

  • 3. Data: 2004-05-12 22:46:31
    Od: "email" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wogóle
    > znasz przesłanki stosowania tymczzasowego aresztowania.

    tak moim zdaniem to zaklocenie porzadku publicznego i doprowadzenie
    posrednie do smierci 2 osób, ranienia okolo 40 innych
    polecam lekture kodeksu karnego

  • 4. Data: 2004-05-12 22:51:07
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    email wrote:
    > tak moim zdaniem to zaklocenie porzadku publicznego i doprowadzenie
    > posrednie do smierci 2 osób, ranienia okolo 40 innych
    > polecam lekture kodeksu karnego

    polecam lekturę kodeksu postępowania karnego

    KG

  • 5. Data: 2004-05-12 22:57:49
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    > Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w
    wiadomości

    [ciach]

    > wogóle

    > tak moim zdaniem to zaklocenie porzadku publicznego i doprowadzenie
    > posrednie do smierci 2 osób, ranienia okolo 40 innych
    > polecam lekture kodeksu karnego

    Zapewniam cię, że znam kodeks karny, a także kilka innych kodeksów, ustaw i
    rozporządzeń.
    Ty jednak jak się wydaje niewiele masz wspólnego z prawem...

    1. samo podejrzenie o popełnienie przestępstwa nie uzasadnia aresztowania
    2. tymczasowe aresztowanie może nastapić tylko w przypadkach określonych w
    KPK
    3. sędziowie w Łodzi nie zaniechali obowiązków, bo sędzia nie ma obowiązku
    aresztowania każdego podejrzanego, chocby ciazył na nim nawet najcięzszy
    zarzut.
    4. sędziowie w łodzi nie złamali prawa, z tego samego powodu co powyżej.
    5. Nierobów to szukaj we wlasnym zawodzie, i świętych krów też.

    a nadto

    6. KK nie zna pojęcia "pośredniego doprowadzenia do śmierci".
    7. To chyba Ty powinienes poczytać Kodeks karny, ale dokładnie.

    --
    Falkenstein

  • 6. Data: 2004-05-13 08:36:21
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > powiedz mi z czego twoim zdaniem wynika obowiązek aresztowania. I czy
    : wogóle
    : > znasz przesłanki stosowania tymczzasowego aresztowania.
    : >
    : > --
    : > FAlkenstein
    : tak moim zdaniem to zaklocenie porzadku publicznego i doprowadzenie
    : posrednie do smierci 2 osób, ranienia okolo 40 innych
    : polecam lekture kodeksu karnego

    do smierci 2 osob doprowadzila policja ktora nie potrafi sie obchodzic z
    bronia.

    Ale za zaklocanie spokoju, czy te zamieskzi to mogli by tak dopasowac
    prawo by psedokibicow zamykac na okres jedengo roku bez zawieszenia, jak to
    Pan Lepper powiedzial.

    P.

  • 7. Data: 2004-05-13 16:50:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "email" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tak moim zdaniem to zaklocenie porzadku publicznego i doprowadzenie
    > posrednie do smierci 2 osób, ranienia okolo 40 innych
    > polecam lekture kodeksu karnego

    Skoro ją tak polecasz, to zakładam, ze sam poznałeś. Podstawą postawienia
    komuś jakiegoś tam zarzutu jest udowodnienie związku
    przyczynowo-skutkowego pomiędzy działaniem sprawcy a skutkiem uznanym za
    przestępstwo. Udowodnienie związku wszczęcia burdy z tragiczną pomyłką w
    doborze amunicji nie wydaje mi się możliwe. A normalnym następstwem ataku
    na policjantów trudno uznać odstrzelenie kelnerki na stoisku z colą.

    Co nie zmienia postaci rzeczy, że za samo zakłócenie porządku publicznego
    powinni zostać oczywiście ukarani. Ale dla czego areszt, skoro to w trybie
    można ich ukarać grzywną i po sprawie?

  • 8. Data: 2004-05-14 13:58:48
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > Ale za zaklocanie spokoju, czy te zamieskzi to mogli by tak dopasowac
    > prawo by psedokibicow zamykac na okres jedengo roku bez zawieszenia, jak
    > Pan Lepper powiedzial.

    wiesz w zasadzie to mamy art 254 kk.....
    pozdr

  • 9. Data: 2004-05-14 17:22:43
    Od: Dredd<...@...pl>

    A ja zbyt mało znam szczegółów aby się w tej sprawie wypowiadać :)
    Na marginesie: jestem zdania, że Sądy co do zasady starannie
    zajmują się sprawami aresztowymi, więc ufam, że dyskutowane
    decyzje były merytorycznie uzasadnione.

    -> http://usenet.pomocprawna.info