  • 1. Data: 2004-05-12 17:03:32
    Temat: Gdzie się dowiadywać o konta bankowe dłużnika ?
    Od: "T." <s...@g...pl>

    Witam,
    Mam taka sprawe : dluznik mi nie placi.
    Sprawa poszla daleko, bo juz jest u komornika.
    Jak dowiedziec sie, jakie dluznik posiada inne (byc moze jeszcze) konta
    bankowe ? Czy to jest objete tajemnica bankowa (nie chodzi mi o uzyskanie
    nazwy i adresu dluznika, bo je znam, ale ewentualne inne konta bankowe), bo to
    jedno co jest moze byc "lewe" i moze nigdy nic na nic nie wplynac...

    Bardzo prosze o odp., to dla mnie BARDZO WAZNE.
    pozdrawiam,
    T.

  • 2. Data: 2004-05-12 18:37:26
    Temat: Re: Gdzie się dowiadywać o konta bankowe dłużnika ?
    Od: Hrabia Mol <k...@t...pl_wytnij.to>

    Użytkownik T. napisał:
    > Jak dowiedziec sie, jakie dluznik posiada inne (byc moze jeszcze) konta
    > bankowe ?
    Jeżeli dłużnik to firma, można podpytać w US i ZUS (znaczy komornik może)

    > Czy to jest objete tajemnica bankowa (nie chodzi mi o uzyskanie
    > nazwy i adresu dluznika, bo je znam, ale ewentualne inne konta bankowe)
    TOBIE bank w życiu nic nie powie, komornikowi musi.

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 3. Data: 2004-05-12 19:09:38
    Od: "T." <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hrabia Mol <k...@t...pl_wytnij.to> napisał(a):

    > Jeżeli dłużnik to firma, można podpytać w US i ZUS (znaczy komornik może)

    > TOBIE bank w życiu nic nie powie, komornikowi musi.

    Dluznikiem jest firma. Zapytanie do US juz poszlo.
    Ale chodzi mi o wykrycie ewentualnych innych kont bankowych.
    Bo przeciez moze byc tak, ze w Urzedach maja jakies tam konto, ale de facto
    korzystaja z innego, ktorego nie podali.

  • 4. Data: 2004-05-12 21:47:16
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > Bo przeciez moze byc tak, ze w Urzedach maja jakies tam konto, ale de facto
    > korzystaja z innego, ktorego nie podali.

    moze tak byc. jesli chcesz sie dowiedziec to musisz zrobic wybieg.
    zadzwon do nich, albo ktos z Twoich znajomych, i powiedz, ze zalegasz
    im z platnoscia i nie wiesz na jaki numer konta masz wplacic pieniazki.
    podadza Ci numer konta i bedziesz wiedzial w jakim banku maja kaske:)
    pozdr.
    marcin

  • 5. Data: 2004-05-14 06:59:18
    Od: sebol <i...@a...pl>

    T. wrote:

> [...]
    > jedno co jest moze byc "lewe" i moze nigdy nic na nic nie wplynac...
    >
    > Bardzo prosze o odp., to dla mnie BARDZO WAZNE.

    po co kombinacje? Wez namiary wszystkich central bankow w Polsce i idz
    do komornika. Niech napisze zajecie rachunku konta bakowego o numerze
    <nieznanym> dla osoby <imie nazwisko lub firma, pesel lub nip > dla nich
    - to wystarcza.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl