  • Data: 2005-09-05 13:59:32
    Temat: Re: sędzia przeoczył informację, że ofiara zmarła...
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a dlaczego wszystkich sedziow wrzucasz do jednego worka z racji tego ze
    > jeden okazal sie zwyklym "smieciem" ?

    ładnie to tak mówić o wzrorze, autorytecie jakim jest wspomniany sędzia?

    > Jeżeli chcesz się pozbyc takich mend

    uuuuuuuuuuuu.... ostry z ciebie zawodnik.

    > Zdobadz adresy, pośledź,

    to jest namawianie do popełnienia przestępstwa - śledzenie może prowadzić tylko
    organ do tego uprawniony. Osoba fizyczna nie jest uprawniona do tego. Tak samo
    pomyliło się to syndykowi firmy Eko-Mysiadło, której upadłość ogłosił bezkarny
    sędzia Czajka. Syndyk zlecił nielegalne śledzenie założyciela tej firmy osobie
    fizycznej - byłemu funkcjonariuszowi służb specjalnych. Wspomnianym syndykiem
    jest pani Grażyna Jaskuła Pereta, która jednocześnie jest dyrektorem
    generalalnym organizacji Business Centre Club (BCC). Ciekawe, prawda?

    > jeżeli biora łapówki udokumentuj i

    Sędzia Dariusz Czajka sam sobie bierze co chce przy wykorzystaniu procedur
    sądowych. Wszystko dzieje się w zaciszu sal sądowych. Prowadził upadłość firmy,
    której majątek następnie trafił do biznesu z nim samym powiązanym. Sprawa jest
    już zamknięta - wina jest bezsporna; brak natomiast kary.

    > 1. zanies wszystko do prokuratury (oczywiscie w  innej miejscowosci)

    prokuratura już wszystko wie, co wiedzieć powinna. Kary jednak brak. Wspomnę,
    że chodzi o Prokuraturę Okręgową w Warszawie - tak, tę sławną ostatnio
    prokuraturę.

    > 2. kopie do programow typu uwaga, do gazet.

    Gazeta Wyborcza, NIE, Puls Biznesu, Życie Warszawy, WPROST, Superexpress, TVN-
    Uwaga, TVP - sprawa dla reportera, RMF/FM, BusinessMan magazine, etc. -
    przedstawiały kontrowersje związane z bezkarnym sędzią Dariuszem Czajką. Tutaj
    kopie artykułów http://www.upadloscian.org.pl

    > i na pewno lepsze efekty odniesiesz.

    tutaj nie chodzi o efekty, ale o sprawiedliwość. Jest wina; musi być też i
    kara. Od wymierzania kary jest prokuratura - październik 2005r.

    Sędzia to symbol sprawiedliwości, wzór do naśladowania - chciałbym aby na
    przyszłość tak zostało.

    lubisz grać w bierki?