  • Data: 2006-08-21 16:28:48
    Temat: Re: sad grodzki
    Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz napisał(a):
    > To samo moge powiedziec ze nigdy nie ugryzl nie znaczy ze ugryzie ?

    Oczywiście, że nie znaczy. Ale jeśli mamy konkretny przepis i właściciel
    decyduje się na psa, to powinien przepis respektować, nie uważasz? Ma on
    na celu zabezpieczenie innych ludzi nie tylko przed samymi psami, ale
    również przed nieodpowiedzialnymi właścicielami. Bo to, że właściciel
    jest bezkrytycznie nastawiony do swojego pupila, to jest powszechne.

    > :).Zreszta mam pelne zaufanie do swojego zwierzecia.Jak nikt nie bedzie
    > pchal lap do mojego psa to napewno nikogo nie ugryzie.

    Zaufanie możesz mieć, ale kiedyś możesz się zdziwić. Dasz sobie wtedy
    obciąć rękę albo głowę, prawda? Bo masz aż takie zaufanie do niego.

    > To jest temat rzeka
    > osobiscie wolalbym zeby przepisy dotyczyly wszystkich psow kaganiec smycz
    > wtedy i ja swojemu zkaladalbym ten nieszczesny kaganiec.

    Większość dotyczy. Inna sprawa to egzekwowanie tych przepisów przez
    odpowiednie służby. Sam upominam właścicieli małych psów, którzy je
    wyprowadzają bez smyczy, bo jest to doprawdy irytujące, kiedy taki
    mały kundelek doskakuje ujadając do nóg. Na Twoim miejscu sprawdziłbym,
    jak są unormowane te przepisy w Twoim mieście i się stosował do nich.
    Bo może się okazać, że akurat wszystkie psy mają być wyprowadzane
    na smyczy i w kagańcu - a wówczas tłumaczenie, że inni nie używają
    smyczy jest co najmniej niepoważne.

    Pozdrawiam,
    Gerard