  • Data: 2006-08-21 19:12:29
    Temat: Re: sad grodzki
    Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Szerszen napisał(a):
    > :) pewnie, bo pies to dresiaz i o niczym tak nie mysli jak o tym aby cie z
    > tylu atakowac, juz nie tworzmy takich historii

    To akurat autentyczna sytuacja. Właściciel później tłumaczył,
    że nie ma pojęcia, jak to się stało, że pies taki spokojny
    i na nikogo nawet nie szczeka...

    > zgadzam sie, dlatego przepisy mowia o zabezpieczeniu w postaci kaganca, lub
    > smyczy, a w przypadku ras uznanych za niebezpieczne jednego i drugiego, ale
    > jak slysze ze niektorzy sie domagaja wszystkiego naraz i jeszcze kolczatki,
    > to juz nie jest normalne, to juz jest jakas fobia

    Ja oczekuję jedynie stosowania się do obowiązujących przepisów
    i egzekwowania ich. To nie ja pisałem o kolczatce. Ale musisz
    też pamiętać, że w niektórych miastach obowiązują ostrzejsze
    przepisy, wymuszające np. równoczesne stosowanie kagańca
    i smyczy u wszystkich psów. Zresztą, cokolwiek, niech po prostu
    naprawdę właściciele mają kontrolę nad swoimi pupilami,
    a nie tylko się ciągle tłumaczą.

    Pozdrawiam,
    Gerard