  • Data: 2006-08-22 07:58:39
    Temat: Re: sad grodzki
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:6i9ay2gkl0bm$.dlg@halizna.pt...

    > A marzące/1/ jedynie o tym by pogryźć wszystko, co w zasięgu szczęk pcy
    > łańcuchowe, bite i poniewierane od szczeniaka nie istnieją?

    a miales kiedys dluzszy kontakt z takim psem lancuchowym?
    juz nie raz spotkalem sie z takimi psami co to w zasiegu lancucha czy swojej
    posesji uwazane sa przez sasiadow za takie co zagryza wszystko co im w zeby
    wpadnie, a przy odpowiednim podejsciu okazywaly sie tylko spragnionymi
    kontaktu zwierzakami

    owszem, cechy osobnicze w postaci bezpodstawnej agresji zdazaja sie u
    zwierzat tak samo jak i u ludzi, ale sa to jednostki, na podstawie ktorych
    nie mozna ustanawiac prawa dla ogolu

    > Dlatego
    > zazwyczaj rozsądni ludzie pilnują swojego mienia przy obcych, nie chodzą
    > na spacery z grupką podpitych facetów w ustronne okolice... Zazwyczaj też
    > starają się zabezpieczyć innych, smyczą, kagańcem. Zazwyczaj.

    i dlatego obowiazek zabezpieczenia psa jest tylko jednym zabezpieczeniem a
    nie wszystkim co czlowiek wymyslil

    > Aha, jeden z owczarków jakiem mialem, i który zwykł niańczyć moje pociechy
    > o mało nie zagryzł pewnego jegomościa usiłującego w drodze do mojego domu
    > dodawać sobie animuszu rauszem, i kijem w łapie.

    to akurat nic dziwnego, psy czesto zachowuja sie wrogo do ludzi pijanych,
    wyposazonych w kije (laski), poruszajacych sie niepewnie, itp, nie jest to
    zadna tajemnica dla kogos kto ma psa i zwraca na niego uwage