    From: "Łukasz" <n...@s...uk>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sad grodzki
    Date: Mon, 21 Aug 2006 08:46:20 +0200

    tym ze pies musi miec jadno albo drugie, tylko rasy
    > niebespieczne musza miec i to i to na raz, rozporzadzenia dla niektorych
    > miast to zmieniaja, ale generalnie nie ma obowiazku "zwyklego" psa
    > prowadzac i na smyczyy i w kagancu

    I własnie tu ja mialem problem posiadam amstafa czyli american saffordshire
    terrier pewnego razu wychodze z domu pies na smyczy.Idzie patrol odrazu do
    mnie ze gdzie kaganiec czy ja wiem co to za pies ? patrze sie na tych %@%#@
    i mowie jak mam nie wiedziec chyba nie mam go od wczoraj tylko juz 5
    lat!!.Pies stanal na tylnich lapach merda ogonem cieszy sie do nich hehe.A
    oni teksty no widzi pan jaki agresywny gdzie kaganiec jest mowie do nich
    cieszy sie.To oni na to a jakby dziecko ugryzl albo czlowieka ? to
    odpowiadam on nigdy psa nawet nie ugryzl a co dopiero czlowieka idac na
    smyczy.Po wymianie zdan i straszeniu mnie mandatem machnelem reka
    powiedzialem dobra wroce sie i zaloze ten kaganiec i na tym sie
    skonczylo.Ludzie znajacy sie na psach wiedza ze ta rasa nie jest na liscie
    psow niebezpiecznych.Z tego wynika ze nie musze prowadzac go w kagancu i na
    smyczy.Niestety nasza wspaniala policja czy straz miejska chyba nie bardzo
    sie orientuja.Tak wiec pozostaje mi tylko chodzenie z rodowodem w kieszeni i
    wtedy taki kraweznik bedzie kontaktowal sie z baza i sprawdzal czy taki
    american staff...... jest na liscie czy tez nie.Albo grzecznie przyjmowanie
    mandatow a potem lazenie po grockich.Czego ich tam ucza jak zakladac blokady
    na kola ? albo jak machac kijem ?? hehe.