    From: "cSvT" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sad a k. w zawiasach+koszty dla poszkodowanego
    Date: Wed, 11 Jan 2006 15:58:48 +0100

    Uzytkownik "newsfeed" <d...@c...com> napisal w wiadomosci
    news:E%8xf.2231$ID1.279@trndny01...

    > Moim zdaniem jest to przecieranie szlakow, ze wzgledow jak powyzej.
    > NIe mamy szczegolow, wiec nie mozna nic wiecej powiedziec.

    Witaj,
    no wiec chodzi tu o pogryzienie przez psa, osoby bedacej pod wplywem %, na
    mojej posesji.
    piesek po prostu sam wyszedl sobie z domu, otworzyl 2 sztuki drzwi:>
    i zaatakowal osobe ktora pila piwo, wiem tez, ze ta osoba ma znajomosci w
    lekarzach, i wydaje mi sie ze lekarz sadowy? czy ten w szpitalu, mogl
    podniesc troche to wszystko do rangi uszkodzenia ciala powyzej 7 dni? chyba
    cos takiego istnieje bo kojarze z przesluchania, dalej, byl swiadek, a co
    sie okazuje, ja w papierach ktore dzis do mnie dotarly mam za swiadka,
    swojego ojca, ktory w tym czasie byl w pracy, wezwanie swiadka odbylo sie
    telefonicznie, o godz. 23 z minutami, okollo miesiac po zajsciu, co bylo dla
    mnie zenujace, a dla swiadna jeszcze bardziej, poniewaz wszyscy juz spali.

    To tak po skrocie...
    pozdrawiam
    Tomek