    From: "Adas" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozwód i prawie niby kochanek !
    Date: Wed, 14 Nov 2007 17:39:11 +0100

    Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał w wiadomości
    news:fhet41$5p$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "tico" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na moje oko, to wyjdzie tak, że to Ty opuściłaś męża i wyprowadziłaś się
    > do kochanka, w dodatku utrudniasz mu wizyty z dziecmi.
    >
    > A teraz szukaj dowodów, aby obalić tą teze - bo póki co to on ma przewagę.

    to lecz sie na oko.

    okolicznosci po odejsciu(czyli to ze sobie kogos znalazlas) nie maja
    znaczenia.licza sie fakty przez ktore doszlo do Twego odejscia.

    bo gdyby bylo inaczej to do czasu orzeczenia rozwodu(wyrok prawomocny0 nie
    moglabys nikogo miec, bo bylby to dowoz ze zdradzasz(tylko kogo, meza na
    papierze)

    Adam