eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworozpatrzenie reklamacji - 30 dni? › Re: rozpatrzenie reklamacji - 30 dni?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!Tit
    us_Atomicus
    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozpatrzenie reklamacji - 30 dni?
    Date: Tue, 03 Nov 2009 14:05:12 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <T...@n...onet.pl>
    References: <T...@n...onet.pl>
    <hcp3sc$c4n$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.33.22.231
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1257253512 5693 188.33.22.231 (3 Nov 2009 13:05:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Nov 2009 13:05:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: MT-NewsWatcher/3.5.2 (PPC Mac OS X)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:613854
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <hcp3sc$c4n$1@inews.gazeta.pl>, kuba <p...@o...pl>
    wrote:

    > T...@s...in.the.world pisze:
    > > Witam,
    > > 11 wrzesnia reklamowalem towar. Niestety zakup nie w miejscu
    > > zamieszkania tylko 300km dalej. Tamze reklamowalem.
    > > Sprzedawca watpil w uznanie reklamacji. Na druku 'zgloszenie
    > > reklamacji', ktory dostalem napisano, ze reklamacja zostanie rozpatrzona
    > > do 25.09.
    > > Minal juz ponad miesiac.
    > > Zadnej wiadomosci. Ani telefonicznej, ani mailowej, ani tym bardziej
    > > pocztowej.
    > > Czy to oznacza ze reklamacja zostala uznana walkowerem?
    > > Czy sprzedawca/reklamodawca ma obowiazek pisemnego powiadomienia o
    > > wyniku postepowania reklamacyjnego?
    >
    > Dochodziłeś roszczeń na podstawie ustawowej czy gwarancyjnej?
    > Jeżeli na gwarancyjnej to nie można uznać, że reklamacja została uznana
    > walkowerem, jeżeli taka interpretacja nie wynika z dokumentu gwarancji.
    > Jeśli na podstawie ustawowej, to co innego.

    Ale tam nie bylo zadnego 'dokumentu gwarancji'.
    Towar to podnozek rowerowy, warty 50zl (tylko ze trudno go dostac).
    Reklamacja na podstawie paragonu.

    TA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1