  • Data: 2009-11-04 00:45:56
    Temat: Re: rozpatrzenie reklamacji - 30 dni?
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <hcqgsm$cm7$1@inews.gazeta.pl>,
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > No to korzystaj z uprawnień z tytułu niezgodności towaru z umową, a nie
    > gwarancji, której tak naprawdę nie ma.

    E, na to juz chyba za pozno.
    No i o tym nie wspomnialem w sklepie.
    Po oddaniu uszkodzonej czesci dostalem kopie protokolu pt 'Zgloszenie
    reklamacyjne'.
    Zreszta sprawa byla mocno watpliwa.
    Byl to podnozek do roweru, ktory mimo, ze supermocny zgial sie podczas
    pierwszego dnia uzywania. Ale ja mam dosc obladowany rower. I sprzedawcy
    przy sprzedazy uprzedzali mnie, ze moze sie zlamac.

    Mi chodzi tylko o to, ze nie dostalem zadnej informacji o rozpatrzeniu
    tej reklamacji.

    TA