  • Data: 2014-07-25 02:27:37
    Temat: Re: rozliczanie bieg?ego w s?dzie
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Jul 2014 02:11:00 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:
    > Dotąd myślałem, że skoro prowadzę dział. gosp. osobiście to jest
    > właśnie "działalność prowadzona osobiście", a okazuje się jednak
    > ustawa o opodatkowaniu osób fizycznych to rozróżnia.

    Ok chodzi o umowy cywilno-prawne:

    http://poradnik.wfirma.pl/-wszystko-o-dzialalnosci-w
    ykonywanej-osobisci

    Z tym że jest akapit dot. biegłych:

    * czynności zleconych przez organy władzy, administracji
    samorządowej lub państwowej, a również przez sąd i prokuraturę
    (biegli w postępowaniach sądowych, dochodzeniowych i
    administracyjnych, inkasenci publiczni oraz płatnicy pod warunkiem,
    że nie są nimi osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
    naliczający sobie wynagrodzenie).

    Dalej wprowadza niejasność bo wyklucza pod koniec:

    "(...) pod warunkiem, że nie są nimi osoby fizyczne prowadzące
    działalność gospodarczą naliczający sobie wynagrodzenie). "

    Czyli co, prowadzący dział. gosp. nie mogą być rozliczani z opini
    biegłego z dział. osobistej??

    --
    Marek