  • 1. Data: 2006-05-15 08:21:10
    Temat: rozdzielność majątkowa
    Od: twiza <b...@t...pl>

    Gdzie załatwia się rozdzielność majątkową?
    Jak to wygląda? Czy muszą być przy tym oboje małżonkowie?
    --
    ...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

    Montesquieu

  • 2. Data: 2006-05-15 08:27:36
    Temat: Re: rozdzielno
    Od: "fil" <m...@g...com>

    U notariusza robii sie tak

  • 3. Data: 2006-05-15 09:00:42
    Temat: Re: rozdzielność majątkowa
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Gdzie załatwia się rozdzielność majątkową?
    > Jak to wygląda? Czy muszą być przy tym oboje małżonkowie?

    Pewnie zależy gdzie mieszkasz. W Warszawie kosztowało mnie to w tym roku
    chyba 590 zł.
    W cenie akt notarialny, VAT, opłata sądowa chyba i odpis

    Szymon

  • 4. Data: 2006-05-15 11:15:25
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "twiza" napisał:

    > Jak to wygląda? Czy muszą być przy tym oboje małżonkowie?

    http://krapkowice.net/kurier,art,id_2270

    Tylko w pierwszym przypadku ewentualni wierzyciele muszą być
    powiadomieni o istnieniu umowy o rozdzielności, inaczej nie będzie ona
    skuteczna i należności będą egzekwowane od obojga małżonków.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
    http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html